Scharrel (neukmaatje), kwarrel (neukmaatje met relatiepotentie), prela (daten richting een relatie).quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je date tegenwoordig niet meer he
je hebt nu zoiets als prela en meer van zulke mooie termen
gehoord in een kroeg waar ik veel te oud voor was
En een tarrel?quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scharrel (neukmaatje), kwarrel (neukmaatje met relatiepotentie),
Dit soort dingen bespreken gewoon weglaten en je leven leiden is het beste. Het intelligentste antwoord wat het kan opleveren is "laat een foto zien!!!"quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scharrel (neukmaatje), kwarrel (neukmaatje met relatiepotentie), prela (daten richting een relatie).
Ik vind het ook kuttermen maar dingen als 'meisje met wie ik al een tijdje date' of 'soort van bijna vriendin maar nog niet helemaal' bekt ook niet echt lekker.
Mensen die dit soort termen hanteren hebben doorgaans een hele kleine piemel.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scharrel (neukmaatje), kwarrel (neukmaatje met relatiepotentie), prela (daten richting een relatie).
Ik vind het ook kuttermen maar dingen als 'meisje met wie ik al een tijdje date' of 'soort van bijna vriendin maar nog niet helemaal' bekt ook niet echt lekker.
Klinkt alsof je recent een slechte kringverjaardag hebt gehad.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort dingen bespreken gewoon weglaten en je leven leiden is het beste. Het intelligentste antwoord wat het kan opleveren is "laat een foto zien!!!"
Doen ze tijdens een prela dan ook al aan nzc?quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kwarrel? Je leert hier een hoop.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een tarrel ken je wel?quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kwarrel? Je leert hier een hoop.
Jou kennende wil ik het niet weten.quote:
Wat een karel anker afkortingen… krijg er spontaan aambeiaids van.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Doen ze tijdens een prela dan ook al aan nzc?
@:de_boswachter
Mjah, hangt natuurlijk van het gezelschap af maar ik draai er liever niet zo om heen. Als iemand vraagt wat ik gisteren heb gedaan geef ik gewoon antwoord, is het een date geweest zeg ik dat. Zit nog wel een verschil tussen het benoemen en er inhoudelijk over beginnen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort dingen bespreken gewoon weglaten en je leven leiden is het beste. Het intelligentste antwoord wat het kan opleveren is "laat een foto zien!!!"
quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jou kennende wil ik het niet weten.
quote:De letterlijke vertaling van een tarrel is: “Poepkorst”. Dat is eigenlijk een stuk poep of uitwerpsel wat achterblijft in konthaar. Het is vrij bijzonder dat er momenteel geen pagina is aangemaakt door een erkende encyclopedie over het woordje tarrel.
Klootzakquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:08 schreef Caland het volgende:
@:coco
Morgen vrij en vrijdag een weekendje naar centerparks bij @:lange_lans in het durp
Geniet ervan.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:08 schreef Caland het volgende:
@:coco
Morgen vrij en vrijdag een weekendje naar centerparks bij @:lange_lans in het durp
Ik heb niets met Thomas Erdbrink.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:49 schreef Caland het volgende:
Onze man bij de Taliban is echt goed
7,5/10
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie @:maxi-mus @:gurneyisbestoke zie review
Waarom nu weer niet?quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb niets met Thomas Erdbrink.
Geef mij maar tieten, helikopters en schieten.
Waar terug te zien?quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:49 schreef Caland het volgende:
Onze man bij de Taliban is echt goed
7,5/10
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie @:maxi-mus @:gurneyisbestoke zie review
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |