Ja maar ze zaten redelijk goedquote:Op woensdag 1 februari 2023 00:49 schreef Sableheart het volgende:
[..]
de odds hadden megara toch als 5e, met 46 procent, and Aritz door op 73?
Met de complete uitslag van vanavond is mijn oordeel: 50/50 jury en televote vanaf volgend jaar!quote:Op woensdag 1 februari 2023 00:44 schreef Strani het volgende:
Ik had juist gedacht dat de voto demoscopico er is om campagnes en zo wat tegen te gaan maar dan is het juist dze vote waarin Meler eerste wordt.
Ja lijkt mij ook een prima plan maar dit is Spanje, dus nee.quote:Op woensdag 1 februari 2023 00:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Met de complete uitslag van vanavond is mijn oordeel: 50/50 jury en televote vanaf volgend jaar!
Dat van Meler bij die demoscopische jury snap ik dus echt niet. Totaal niet realistisch en eerlijk gezegd gewoon verdacht.quote:
Begon met een hele lange vlecht dat leidde naar Fusa (heet ze zo ook?) en ze zat op een of andere witte oldtimer* op het podium dat amper functie had, ze droeg een leren… ding? En verder leunde het optreden op een hoop dans, wat mijns inziens absoluut niet nodig was want het nummer was sterk genoeg. Hopelijk wordt er wat aan het optreden geschaafd alhoewel daar amper tijd voor is dus we zullen het hiermee moeten doen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 07:16 schreef Meridiaan het volgende:
Zo te zien wel de logische deelnemers door.
Hoe was Mi Familia? Ik lees iets over een auto
Jawel hoor, nog niks geks tot zover!quote:Op woensdag 1 februari 2023 07:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had m’n iPad naast me liggen, maar val zo in slaap![]()
Tevreden met de uitslag?
Da's ook niet erg veel h, voor zo'n groot land. Verrassend dat ze het alsnog bekendmaken.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:15 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
@:strani en nog 10.284 landgenoten hebben gisteren gestemd.
Ja wel verrassend dat Mi Familia toch niet echt de favoriet is meer, maar dat maakt zulke voorrondes ook wel weer leuk.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel hoor, nog niks geks tot zover!Jij?
Het boeit je niks, maar volgens mij was het een Volkswagen Passat van ongeveer 20 jaar geledenquote:Op woensdag 1 februari 2023 07:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Begon met een hele lange vlecht dat leidde naar Fusa (heet ze zo ook?) en ze zat op een of andere witte oldtimer* op het podium dat amper functie had, ze droeg een leren… ding? En verder leunde het optreden op een hoop dans, wat mijns inziens absoluut niet nodig was want het nummer was sterk genoeg. Hopelijk wordt er wat aan het optreden geschaafd alhoewel daar amper tijd voor is dus we zullen het hiermee moeten doen.
* ik weet NIKS van auto’s, kan er in rijden maar daar is alles mee gezegd
Ja, en ook in verhouding met het geluid dat de Spaanse fans doorgaans maken valt het op.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's ook niet erg veel h, voor zo'n groot land. Verrassend dat ze het alsnog bekendmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |