Dát is pas klachtwaardigquote:Op woensdag 1 februari 2023 00:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Vandaag over een week Sanremo, dan zitten we pas op een kwart van de nummers van vanavond.
Nee oké maar ik vind het wel allemaal top-10 materiaal voor deze halve finalequote:Op woensdag 1 februari 2023 00:18 schreef Momo het volgende:
Maar ik heb niet het gevoel dat we vanavond naar een top 10 act hebben gekeken voor het ESF.
Ik weet niet of ik daar mentaal al klaar voor benquote:Op woensdag 1 februari 2023 00:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Vandaag over een week Sanremo, dan zitten we pas op een kwart van de nummers van vanavond.
Denk vanaf woensdag vrij vragen eigenlijkquote:Op woensdag 1 februari 2023 00:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar mentaal al klaar voor ben
Zijn we dat ooit? Nee, Tim. En toch doen we het.quote:Op woensdag 1 februari 2023 00:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar mentaal al klaar voor ben
De dagen van de week komen wel goed uit met mijn thuiswerkdagenquote:Op woensdag 1 februari 2023 00:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk vanaf woensdag vrij vragen eigenlijk
Ik las net op wiki dat Gianni Morandi co-host. Dat is wel een opstekerquote:Op woensdag 1 februari 2023 00:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn we dat ooit? Nee, Tim. En toch doen we het.
Cee, ik wéét dat je beter kunt na al je Spaanse lessen!quote:Op woensdag 1 februari 2023 00:28 schreef Cee het volgende:
Wat mij betreft door: Alice Wonder, Fusa Nocta, Agoney en Uno Dirección.
had je anders verwacht van Spanje?quote:Op woensdag 1 februari 2023 00:28 schreef Momo het volgende:
We gaan die 00:30 niet halen he als einde van de show?
En Spanje 2015 ESFquote:Op woensdag 1 februari 2023 00:30 schreef Strani het volgende:
De vrouw van David de Gea, voor de liefhebbers.
Lo siento, UNA.quote:Op woensdag 1 februari 2023 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Cee, ik wéét dat je beter kunt na al je Spaanse lessen!
Ligt eraan welke dag.quote:Op woensdag 1 februari 2023 00:28 schreef Momo het volgende:
We gaan die 00:30 niet halen he als einde van de show?
Zelfpromotie van z'n zelfpromotiequote:Op woensdag 1 februari 2023 00:33 schreef Cee het volgende:
Moet toch wel lachen dat Wiwi William tijdens de show nog wel de tijd nam om op Twitter promotie voor z’n autobiografie te retweeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |