Wie was dat dan?quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Won ooit Operacion Triunfo .... van mijn favo ...
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:55 schreef Strani het volgende:
Overigens ligt dit sportcomplex op het stukje tramtraject tussen Benidorm en Benidorm Intermodal, waar momenteel geen trams rijden wegens werkzaamheden.
Er worden bussen ingezet.
Morgen Johnny Rotten de Fox uit Ierlandquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:58 schreef H_T het volgende:
Geen Ed of Willem Bever, maar Jos de Otter
Blas Canto's broerquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:58 schreef Cirilico het volgende:
Deze man ziet er typisch Spaans uit.
nummer 2 .... met de voornaam van mn dochter en de achternaam van een vriendje dat ze ooit hadquote:
Ik chocopasta. En ik eet dat één keer in de zoveel jaar. Is denk ik al zo'n vijf jaar geleden de laatste keer geweest.quote:
Het is nog waar ook, van die bussen. Maar die droppen je ergens naast de werkzaamheden op een afstand die bijna even ver is als wanneer je gewoon van het ene station naar het andere zou lopenquote:
Ik dacht ook aan Blasquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:00 schreef Cee het volgende:
Het is alsof Blas Canto en Rylan een kind hebben gekregen.
Vandaag en eergisteren veel zangers die er net naast zitten elke keer. Matige vocals skills of matige techniek on site?quote:
Smoothquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is nog waar ook, van die bussen. Maar die droppen je ergens naast de werkzaamheden op een afstand die bijna even ver is als wanneer je gewoon van het ene station naar het andere zou lopenDaar kwam m'n date een paar weken terug achter waarna ze de andere tram miste en maar weer terug naar mijn huis kwam omdat haar hele reisplan naar huis in het honderd was gelopen.
Nog met iets erbij of gewoon vuistenvol direct uit de pot?quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:01 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik chocopasta. En ik eet dat één keer in de zoveel jaar. Is denk ik al zo'n vijf jaar geleden de laatste keer geweest.
Gewoon allebeiquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Vandaag en eergisteren veel zangers die er net naast zitten elke keer. Matige vocals skills of matige techniek on site?
Jeetje wat vervelend dat ze toch moest blijven.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is nog waar ook, van die bussen. Maar die droppen je ergens naast de werkzaamheden op een afstand die bijna even ver is als wanneer je gewoon van het ene station naar het andere zou lopenDaar kwam m'n date een paar weken terug achter waarna ze de andere tram miste en maar weer terug naar mijn huis kwam omdat haar hele reisplan naar huis in het honderd was gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |