Om het nummer daarom meteen af te kappenquote:Op maandag 23 oktober 2023 09:39 schreef Berkery het volgende:
Shaun Ryder komt nog een keer voorbij met de Gorillaz
Ja, Live is ook wel een beetje een matige sell-out geworden waar het alleen maar om Kowalziek draaide vanaf The Distance To Here.quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:44 schreef Tussle266 het volgende:
Live is wel een beetje de Moron 5 van Kink hè?
Throwing Copper is wel een ijzersterk albumquote:Op maandag 23 oktober 2023 09:44 schreef Tussle266 het volgende:
Live is wel een beetje de Moron 5 van Kink hè?
Die van Ugly Kid Joe vind ik wel geinigquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:42 schreef Tussle266 het volgende:
Wel lekker dat dit nu allemaal komt, dan hebben we dat maar afgesloten voor dit jaar.
Dit is een genotsoverzichtquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik knutsel voor mezelf altijd nog een extra spoorboekje in elkaar, vind ik net wat fijner dan wat KINK zelf levert, deel het maar even hier voor de geïnteresseerden: klik.
Nog een kleine disclaimer: ik sta niet in voor eventuele foutjes die erin zittenquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dit is een genotsoverzicht
Ja?quote:
Kleine lijstjes beginnen altijd goed en dat trekt dan wat mensen omdat het allemaal zo hip en gaaf is. En als dank stemmen ze dan vervolgens het randje eraf. Ik reken hier ook de Joan Osbournes, FU2’s en Stones en zo verder die we ineens krijgen dan voor het gemak even onder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |