Nee zal wel rond dit blijven Jill en Salar hadden ook rond de 70kquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay maar nu heb je 30k uit de pot. Nog een keer z'n geintje en er blijft echt weinig over voor een toekomstig winnaar.
Ja en dan vind ik het 30k die wel heel makkelijk weggeven is. Echt een schok effect geeft dit niet. Leuk voor hun maar verder hebben we er weinig aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee zal wel rond dit blijven Jill en Salar hadden ook rond de 70k
keihard met een zelf gebakken brood de deur uitlopen als winnaarquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay maar nu heb je 30k uit de pot. Nog een keer z'n geintje en er blijft echt weinig over voor een toekomstig winnaar.
Wtf is salar nou weerquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee zal wel rond dit blijven Jill en Salar hadden ook rond de 70k
ja die ruimte waar jaq en ias ook zaten opgeslotenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:11 schreef Monique___ het volgende:
het was de sleutelkamer waar hij zat
jason baas is backquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:12 schreef Monique___ het volgende:
omg hij mocht even naar buiten, deurtje met trap naar een hofje.. daar mocht hij 2x heen en dan was het bed weg of stond er weer
Dat is een persoon die vorig jaar gewonnen heeft BBquote:
Beloond om de pispaal te zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:05 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind nog altijd dat Jason hier een groot cadeau krijgt van BB om al die beelden te zien ondanks dat hij de stemming verloren had. Beloond om laatste te zijn.
Ja ik vind ook niet dat Chayron en Ias 10.000 euro verdienen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en dan vind ik het 30k die wel heel makkelijk weggeven is. Echt een schok effect geeft dit niet. Leuk voor hun maar verder hebben we er weinig aan.
Nog niet, laat ze nog maar even zwetenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:07 schreef Monique___ het volgende:
kom op jason drop de bom bij die bimbo's dat je weet wat ze bekokstoven
Dat jaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nog niet, laat ze nog maar even zweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |