Leuk om te 'zien' dat je zo enthousiast bent!quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:27 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vind deze game (en dan ben ik geen Harry Potter fan) zó ontzettend tof en sfeervol en geweldig dat ik de kans groot acht dat deze game The Witcher 3 van de troon stoot als mijn favoriete game aller tijden.
Je hebt me overtuigd. Ik ga hem halen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:44 schreef StateOfMind het volgende:
Al die goede cijfers en records zijn ze harte gegund na al die shit die ze onterecht over zich heen hebben gekregen.
Gewoon halenquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
Leuk om te 'zien' dat je zo enthousiast bent!
Al die positieve reacties maken het echter wel heel moeilijk om de game (nog) niet aan te schaffen
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd. Ik ga hem halen.
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn Jobberknolls en Nifflers gaan zo gelukkig worden. 10/10, GOTY.
[ afbeelding ]
daarna 10 minuten pauzequote:
Komt goed.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
PS4 versie komt pas 4 april uit.
Pff ik kan nog niet vliegen haha...zo irritant...kan nog niet sloten openen...kan nog niet vliegen... kan nog niet enzzzz... net expiliamus ofzo geleerd en door forbidden forest aan het gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 01:29 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
dat vliegen is geweldig, oeps het is half 2,
Hij lag hier gisteren in de brievenbus. Ik heb hem ook maar alvast geinstalleerd gisterenavond. Ik starte hem even op, bleek ik een karakter te kunnen maken. En toen starte de tutorial... 2 uur later moest ik echt naar bed, maar ik kon gisteravond al spelen. Geen idee of dat de bedoeling was.quote:
Ik heb hem gisteravond gekocht in de Xbox Microsoft Store. Meteen geïnstalleerd, rond 23:15 was hij klaar. Kreeg een melding dat ik hem nog niet kon spelen en moest wachten.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:25 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Hij lag hier gisteren in de brievenbus. Ik heb hem ook maar alvast geinstalleerd gisterenavond. Ik starte hem even op, bleek ik een karakter te kunnen maken. En toen starte de tutorial... 2 uur later moest ik echt naar bed, maar ik kon gisteravond al spelen. Geen idee of dat de bedoeling was.
Ik heb hem rond 21.00 uur geinstalleerd en heb tot 23.00 uur zitten spelen. Had een drukke dag gehad en was gevloerd en moest stoppen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteravond gekocht in de Xbox Microsoft Store. Meteen geïnstalleerd, rond 23:15 was hij klaar. Kreeg een melding dat ik hem nog niet kon spelen en moest wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |