Ik heb die versie ook besteldquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:40 schreef D_A het volgende:
Deluxe editie besteld, volgende week spelen
Samequote:
Je kan eventueel kijken bij wat benchmarks.. denk dat je op low/med de game wel akn draaien maar geen idee hoe de legio 5 hem gaat trekkenquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:15 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Kan mijn Lenovo Legio 5 Pro deze game goed draaien? Denk het wel toch?
Als ik zie wat de recommended requirements zijn, red ik eigenlijk alles wel, behalve de belangrijke videokaart. Echter zit mijn videokaart wel boven de minimum eisen.
Wanneer komt de PC versie? Zie overal 10 feburari staan (standaard editie), maar kan geen hardcopy vinden bij Bol of Mediamarkt, of Coolblue?
Ja dit dus, even afwachten maar ik vond het er wel tof uitzienquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:25 schreef Akathisia het volgende:
Ik heb van HP 0 films gezien en 0 boeken gelezen maar de game lijkt me erg tof. Wel ga ik de reviews even afwachten.
Zou sowieso reviews afwachten. De games die deze studio in het verleden gemaakt heeft waren behoorlijk matig allemaal.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:15 schreef Jimbo het volgende:
ik wil heel graag dat mensen mij overhalen deze game - niet - te kopen
Ja dat is zo irritant. Mijn voorgevoel zegt dat deze game keihard mensen gaat teleurstellenquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zou sowieso reviews afwachten. De games die deze studio in het verleden gemaakt heeft waren behoorlijk matig allemaal.
Dit si dus ook wat mij tot nu toe heeft tegengehouden om alvast op Steam te kopen. Gister dacht ik ik doe het. Uiteindelijk niet gedaan om toch even geduld te hebben en af te wachten.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja dat is zo irritant. Mijn voorgevoel zegt dat deze game keihard mensen gaat teleurstellen
mááár tóch ben ik een klein beetje hyped ervoor
Niet online boeit me dan weer niet zoveel, vind vooral dat de game lekker moet spelen en tof moet zijn, en voor het eerste ben ik bang en het 2e twijfel ik nog over als ik de gamplay zo zie. Denk dat ik het heeeel snel zat benquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dit si dus ook wat mij tot nu toe heeft tegengehouden om alvast op Steam te kopen. Gister dacht ik ik doe het. Uiteindelijk niet gedaan om toch even geduld te hebben en af te wachten.
Het is ook niet online, dus het is niet dat je een achterstand hebt op mensen die m eerder al aanschaffen
Daar ben ik een beetje bang voor ja.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:21 schreef Speedfight het volgende:
Het ziet er te mooi uit om waar te zijn eigenlijk he.
Denk dat dat ieder zijn angst is ja. Het klinkt echt heel leuk...maar als je dan een QA hoort en iemand vraagt: zijn de side quest repetitief? Dragen ze echt wat bij aan het geheel? En er wordt op geantwoord: Ja bij dit spel zijn ze wel heel goed in tegenstelling tot andere spellen zoals assassins creed....quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:21 schreef Speedfight het volgende:
Het ziet er te mooi uit om waar te zijn eigenlijk he.
heb je wel een zwaar gedowngrade gamequote:Op donderdag 2 februari 2023 16:18 schreef engine het volgende:
Ik wacht wel tot het op de switch uit komt
Is dat ook niet het probleem nu...dat reviewers geen kopie nog hadden en dat ze daarom denken dat het niet goed gaat straks?quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:07 schreef Jimbo het volgende:
@:pheno schiet eens op met de reviewmensen hier willen antwoorden.
Gryffindor, Thestral als Patronus, Elder wood with phoenix core 11 3/4 and a hard flexibilityquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:08 schreef Harvest89 het volgende:
Ik moet naar Slytherin volgens die Harry Potter site.![]()
Heb wel een coole toverstaf gekregen.
"Black walnut wood with a dragon core 12 ¾" and rigid flexibility"
Walnoten.![]()
Draken.
Cool.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Gryffindor, Thestral als Patronus, Elder wood with phoenix core 11 3/4 and a hard flexibility
Haha ik zei eerst zelf idd Ravenclaw...ook wel omdat ik denk dat er zo veel naar Gryffindor gaan...quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Cool.
En ga je ook naar Gryffindor? Want ik vind die Ravenclaw common room er schitterend uit zien.
6e februari vervalt het embargoquote:Op donderdag 2 februari 2023 17:07 schreef Jimbo het volgende:
Welke site? Ik wil ookquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:08 schreef Harvest89 het volgende:
Ik moet naar Slytherin volgens die Harry Potter site.![]()
Heb wel een coole toverstaf gekregen.
"Black walnut wood with a dragon core 12 ¾" and rigid flexibility"
Walnoten.![]()
Draken.
https://www.wizardingworld.com/quote:
Ik game me de pleuris, maar opschieten heeft geen zin: 6 feb mag de review los. Maar eerder kun je al de gelekte beelden van spelers die de game te vroeg hebben gekregen zienquote:Op donderdag 2 februari 2023 17:07 schreef Jimbo het volgende:
Komt ook uit op ps4, maar ietsie later. Zelfs op switchquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit lijkt me wel een mooie game heb helaas geen ps5 wel ps4
Hufflepuffquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
https://www.wizardingworld.com/
Account aanmaken, en dan krijg je een soort kleine personalitytest.
Woke gejank om JK Rowling, die oa vond dat iemand met een baarmoeder een vrouw is.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag trouwens op tiktok huilende transgenders voorbij komen die zeggen dat je een evil en slecht persoon bent als je deze game wil spelen kent iemand daar het hele verhaal achter?
Iets zegt mij dat dit de minst gekozen huis gaat worden haha.quote:
Haha lekker zo houden dan...Hufflepuff komt bij mij altijd een beetje over als de nah net niet groep...Ken het alleen van de films en dan heb je eigenlijk nooit het idee dat ze belangrijk zijn. De andere huizen hebben een duidelijker beeldquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wat wat is, heb echt helemaal niks met de Harry Potter films.
Gek genoeg lijkt deze game mij fantastisch (want fantasy en geen Harry Potter).
Ken alleen Gryffindor van naam.
Zijn een beetje de softies he, de lieve nerdjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Haha lekker zo houden dan...Hufflepuff komt bij mij altijd een beetje over als de nah net niet groep...Ken het alleen van de films en dan heb je eigenlijk nooit het idee dat ze belangrijk zijn. De andere huizen hebben een duidelijker beeld
Haha leg uit...waarom datquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso Zwadderich kiezen toch geen twijfel over mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |