Tom Waits was het alvast niet.quote:Bij het grote internationale publiek brak(opnieuw) door, toen vanaf eind jaren '90 de
heruitgaven van de compilatieserie
) verschenen en zijn muziek in 2005 werd gebruikt voor de soundtrack van Jim Jarmusch' film 'Broken Flowers'.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:59 schreef pipster het volgende:
Ik vraag mij af of ik überhaupt een artiest uit Ethiopië ken.
Starring:quote:
quote:ARTIEST was reportedly incredibly nervous about contacting Waits. In an interview with The Guardian, ARTIEST admitted he had to take five shots of whiskey before gaining the courage to call the famous singer-songwriter. During the phone call, the two men planned a meeting in California. The meeting was quite unusual and took place inside an SUV as the two men rode down a California highway. Within the car they discussed possible album ideas, their least-favorite animals, and their mutual disgust for turkey vultures. Waits went on to record the song “Dog Door” with ARTIEST on the album.
Nick Cave ?quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:11 schreef Geluiden het volgende:
Welke artiest die samenwerkte met Tom Waits zoek ik?
[..]
Mark Linkous van Sparklehorse dan aan de hand van die hint?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:39 schreef Geluiden het volgende:
Nope, weer op het verkeerde paard gewed.
Zeker.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:38 schreef bartrid het volgende:
[..]
Mark Linkous van Sparklehorse dan aan de hand van die hint?
John Lydon.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:34 schreef bartrid het volgende:
Wie gaat er niet naar het songfestival voor Ierland?
quote:De band vestigde zich in de muziekscene door in dat jaar binnen een maand vier albums uit te brengen. De eerste albums kenmerken zich door titels in kapitalen en nummers die korter dan een minuut duren.
Standquote:
Feitelijk was Marco Borsato hier ook een goed antwoord geweest. Of ik!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:34 schreef bartrid het volgende:
Wie gaat er niet naar het songfestival voor Ierland?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Feitelijk was Marco Borsato hier ook een goed antwoord geweest. Of ik!
Correct.quote:Op maandag 6 februari 2023 07:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan zal het wel Hang Youth zijn
Daughter.quote:Op maandag 6 februari 2023 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van welke groep kennen we Elena Tonra?
Standquote:Op maandag 6 februari 2023 08:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daughter.
Ik was in de overweging daar een vraag over te stellen ipv hang Youth.
Die laatste 2 staan niet op de originiele soundtrack.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:06 schreef Burnett het volgende:
Everybody needs somebody to love
Minnie The Moocher
Rawhide
Think
Peter Gun
Soul Man
Land Of A 1000 Dances
quote:Op maandag 6 februari 2023 13:15 schreef Blogman het volgende:
She Caught the Katy
Everybody Needs Somebody (to love)
Minnie the Moocher
Think
Peter Gunn
Gimme Some Lovin
Noem er eens 4 uit Saturday Night Fever (original soundtrack uit 1977)?quote:Op maandag 6 februari 2023 13:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Stand
Geluiden 1
bartrid 1
Lonaa 2
Mexicanobakker 1
Blogman 1
Disco Infernoquote:Op maandag 6 februari 2023 16:30 schreef Blogman het volgende:
[..]
Noem er eens 4 uit Saturday Night Fever (original soundtrack uit 1977)?
Allemaal goed! Dus makkelijker dan ik dacht..quote:Op maandag 6 februari 2023 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Disco Inferno
Night Fever
You Should Be Dancing
How Deep Is Your Love
Stayin'Alive
If I Can't Have You
More Than A Woman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |