https://www.omroepzeeland(...)aan-nog-doden-vallenquote:Een drukke weg waar vaak te hard wordt gereden. Zo omschrijft omwonende Henry Ubachs de Turkijeweg, die van de N61 dwars door Turkeye naar Oostburg loopt. Ook gebeuren er volgens hem regelmatig ongelukken waarvan de schades nog duidelijk zichtbaar zijn: beschadigd stucwerk, kapotte regenpijpen waar een auto het huis heeft geraakt, kapotgereden bomen in de tuin en een compleet hekwerk waar een auto doorheen is gevlogen. Het zijn voorbeelden van schades door automobilisten die de macht over het stuur zijn verloren.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Worden ze mooi gelanceerd tot raamhoogte.
Met wat geluk probleem opgelostquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is gewoon veel natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:31 schreef Bargehassus het volgende:
Afgelopen acht jaar drie ongelukken waarvan een met letsel. Okay...
Zijn er altijd nog drie teveel natuurlijk maar toch...
Het is een N-weg, dus die is van de provincie. Maar als mensen daar echt met 60-80 km per uur voorbij rijden lijkt daar wonen mij sowieso niet echt een pretje.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Gevalletje 'moet je maar verhuizen' of zou de gemeente hier iets mee moeten doen?
Turboboostquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar kun je het huis(je) wel echt vrij zien liggen als je aan komt rijden. In het voorbeeld van de OP niet bepaald.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:52 schreef myShizzle het volgende:
Hier staat op een echt best drukke weg in een rotbocht (net niet scherp genoeg voor borden met waarschuwing maar krom genoeg om iets te moeten remmen) ook een huisje waarbij ik me echt iedere keer afvraag wanner het eens raak zal zijn:
https://maps.app.goo.gl/ac9CknKCeuNP2Mgk6
Is zo. Het is meer dat het de enige bocht op een lang recht stuk is, zit je net ff niet op te letten dan ga je er zo in.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar kun je het huis(je) wel echt vrij zien liggen als je aan komt rijden. In het voorbeeld van de OP niet bepaald.
Dan hoef je dus alleen maar een glaszetter te bellen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even Apeldoorn bellenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:13 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dan hoef je dus alleen maar een glaszetter te bellen.
Drempels of een wegversmalling zou toch wel uitkomst moeten bieden lijkt me..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:12 schreef Chandler het volgende:
Toch best knap dat er in de tussen tijd geen maatregelen zijn genomen... maar ik neem aan dat de verzekeraar het wel een beetje zat begint te worden...
Of een flitspaal... en een melding dat deze daar staan..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Drempels of een wegversmalling zou toch wel uitkomst moeten bieden lijkt me..
Het is toch de verzekeraaar van de automobilist die moet betalen?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:12 schreef Chandler het volgende:
Toch best knap dat er in de tussen tijd geen maatregelen zijn genomen... maar ik neem aan dat de verzekeraar het wel een beetje zat begint te worden...
Dat klopt, maar die zullen ook zien dat er op dat punt veel meer ongelukken gebeuren...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Het is toch de verzekeraaar van de automobilist die moet betalen?
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:48 schreef Nobu het volgende:
De kans dat daar daadwerkelijk iemand door de gevel gaat is natuurlijk nihil. Dat huis kun je alleen raken door er actief tegenaan te sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier denk ik nog even over na ......
Niet zo overdrijven Elly.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is wachten tot een auto onze slaapkamer binnen rijdt.”
Tering. Een paar cm uit de gevel begint de wegquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:52 schreef myShizzle het volgende:
Hier staat op een echt best drukke weg in een rotbocht (net niet scherp genoeg voor borden met waarschuwing maar krom genoeg om iets te moeten remmen) ook een huisje waarbij ik me echt iedere keer afvraag wanneer het eens raak zal zijn:
https://maps.app.goo.gl/ac9CknKCeuNP2Mgk6
Ze zullen ook wel gek worden van het getüterquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:11 schreef Hallojo het volgende:
Tja, zo rijden ze nou eenmaal in Turkeye.
Valt mee toch? Hier in de buurt meerdere stukken weg waar per jaar al drie ongelukken zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |