Onze baas is het daar vast mee eens! Ik ga meteen even lezen wat mijn horoscoop zegtquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh nou, als je horoscoop het zegt dan moet je wel
Daarom ook thuis aanbhet werknipv vanmiddag een overleg van 3 uur bijwonenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Rustig aan doen. Als het niet gaat, gaat het niet.
Ik ben gewoon lam. En zelfs mn horoscoop zei dat ik vroeg naar bed moest
Ik moet nog ruzie gaan maken met de baas.... of met mn collegaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Onze baas is het daar vast mee eens! Ik ga meteen even lezen wat mijn horoscoop zegt
Wat nu weer?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moet nog ruzie gaan maken met de baas.... of met mn collega
Gezeik.
Ik moest dossier van collega overnemen om boete definitief te maken. Er stonden nog 2 terugbelverzoeken open die collega weigert te doen. En nu krijg ik dus van iedereen op mn flikker dat ik de bewindvoerder niet heb terug gebeld.quote:
Die berichten van collega's doorsturen naar de collega die het niet gedaan heeft en de teamleider in CCquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moest dossier van collega overnemen om boete definitief te maken. Er stonden nog 2 terugbelverzoeken open die collega weigert te doen. En nu krijg ik dus van iedereen op mn flikker dat ik de bewindvoerder niet heb terug gebeld.
Mijns inzins is dat mn collega zn taak.
Hier ook wel incompetente mensen. Als je dat jaren ziet en aangeeft zonder verbetering houd je vanzelf op. Nu shine ik zelf gewoon en doe alsof ik de rest niet ziequote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:16 schreef Senn88 het volgende:
Toch blij dat ik zelden te maken heb met collega’s die zich zo opstellen. Binnen mijn team sowieso niet. Daarbuiten een enkele keer.
Vertel ons allesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:46 schreef Tegan het volgende:
Ik zie het leven even niet meer zitten. Is er hier afleiding te vinden?
Nu al besloten dat fastfood de oplossing isquote:
Welk fastfood?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu al besloten dat fastfood de oplossing is.
Hoe is het met jou? Al een nieuwe baan? Al zat van iedereen die over je werk begint?
Fried chickenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welk fastfood?
2e gesprek vandaag verliep ook prima. Krijg deze week te horen wanneer ik kan beginnen.
Waarschijnlijk 1 maart. Dus tot die tijd vakantie zonder en verlofdagen voor in te hoeven leveren
Uit Kentucky?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fried chicken. En nice! Ga je weer een reisje maken?
Nope.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Uit Kentucky?
Ik denk er wel over. Suggesties?
Natuurlijk mag je meequote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope.
Ligt eraan of ik meemag. London?
Dood.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand zit op mijn vaste flexplek
Hoe is het met @:Q. eigenlijk?
Ik werk sowieso op halve kracht nu. Krona is een bitch. Gelukkig na vandaag anderhalve week vakantie dus kan mooi bij komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit.
Even ziek geweest eind vorige week en ik dacht weer volop aan het werk te kunnen. Gister na een halve dag bekaf. Vandaag maar thuis gebleven ipv naar kantoor. Zien hoelang ik het vandaag volhoud.
T.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:46 schreef Tegan het volgende:
Ik zie het leven even niet meer zitten. Is er hier afleiding te vinden?
Wel een vermoeiend griepje.quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het is maar een griepje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |