Lijkt mij ook dat die normaal gesproken er maandag uit vliegt.quote:
Het ligt er allemaal iets te dik bovenop. De eerste uitzending vond ik het nog prima maar daarna ging hij teveel in zichzelf geloven of iets dergelijks.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:00 schreef cafca het volgende:
Ik vind Erik steeds vervelender worden
Ik vind 'm hartstikke leuk.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het ligt er allemaal iets te dik bovenop. De eerste uitzending vond ik het nog prima maar daarna ging hij teveel in zichzelf geloven of iets dergelijks.
Ondanks dat ze hem geen jaar jonger schattequote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:33 schreef -Sigaartje het volgende:
Erik heeft een oogje op de vrouw van Tom Egberts.
De andere kandidaat keurde hij nog geen blik waardig.
Ik ben geen vrouw, maar ik kan me voorstellen dat je als vrouw zijnde deze overdreven aandacht vervelend vindt. Wel apart dat hij haar in de finale met de grond gelijk maakt, maar dat was haar schuld zelf ook een beetje. Als je elke keer tien seconden zwijgend in de lucht kijkt en dan begint te zuchten, dan vraag je er ook zelf om om er uit gekegeld te worden.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ondanks dat ze hem geen jaar jonger schatte
Die kon ie ook niet zien door zijn ooglapje.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:33 schreef -Sigaartje het volgende:
Erik heeft een oogje op de vrouw van Tom Egberts.
De andere kandidaat keurde hij nog geen blik waardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |