Ja daar zal het wel aan liggen. De huizenprijzen zijn immers nooit gestegen.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh naar de kroeg gaan hadden we het over. Misschien wat minder blowen en zuipen als je een huis wil hebben
Een sneeuwwitje jaquote:Op maandag 30 januari 2023 20:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewoon Shandy drinken. Red je er zeker twee bij.
Sparen is een vloekwoord dus?quote:Op maandag 30 januari 2023 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar zal het wel aan liggen. De huizenprijzen zijn immers nooit gestegen.
Dat duurt wat langer als alles heel duur is. Probeer alleen maar eens een lening te krijgen als je net begonnen bent met werken.quote:
Héé het zal me een fucking rot zorg zijn. Maar als je een I Phone 13 wil en Nike schoenen. Ga niet janken dat je geen geld hebquote:Op maandag 30 januari 2023 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Dat duurt wat langer als alles heel duur is. Probeer alleen maar eens een lening te krijgen als je net begonnen bent met werken.
Voor een starter is het echt bijna onmogelijk om een huis te kopen of huren. En als je al een huurhuis vindt, betaal je zo veel dat sparen ook een stuk trager gaat. Het is gewoon fucked up.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Dat duurt wat langer als alles heel duur is. Probeer alleen maar eens een lening te krijgen als je net begonnen bent met werken.
Tja als je liever een iphone13 en nike schoenen hebt moet je ook niet klagenquote:Op maandag 30 januari 2023 20:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voor een starter is het echt bijna onmogelijk om een huis te kopen of huren. En als je al een huurhuis vindt, betaal je zo veel dat sparen ook een stuk trager gaat. Het is gewoon fucked up.
Sorry hoor maar ik zie het gebeuren.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Tja als je liever een iphone13 en nike schoenen hebt moet je ook niet klagen
In theorie ja, al twijfel ik wel of dat nu al niet teveel alcohol isquote:Op maandag 30 januari 2023 20:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat moet je vol kunnen houden.
Die zullen er zijn, ongetwijfeld. Maar zo ken ik ook mensen die dat juist niet doen om maar geld opzij te kunnen zetten voor een huisje. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Tja als je liever een iphone13 en nike schoenen hebt moet je ook niet klagen
Geïnterviewd worden door een krant en dan die foon en schoenen in beeldquote:Op maandag 30 januari 2023 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie het gebeuren.
Ik geloof dat zeker. De waarheid is dat ik het zie een baby met nike schoenen terwijl ze het niet zo breed hebben en dat monster nog niet eens kan lopenquote:Op maandag 30 januari 2023 20:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die zullen er zijn, ongetwijfeld. Maar zo ken ik ook mensen die dat juist niet doen om maar geld opzij te kunnen zetten voor een huisje. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Die hebben dan duidelijk hun prioriteiten niet op orde. Ja, die zijn er ook.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof dat zeker. De waarheid is dat ik het zie een baby met nike schoenen terwijl ze het niet zo breed hebben en dat monster nog niet eens kan lopen
Dat is slim. Die kun je daarna nog als nieuw verkopen op marktplaats.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof dat zeker. De waarheid is dat ik het zie een baby met nike schoenen terwijl ze het niet zo breed hebben en dat monster nog niet eens kan lopen
Volgens mij ben je niet slim om nikes te kopen voor een babyquote:Op maandag 30 januari 2023 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is slim. Die kun je daarna nog als nieuw verkopen op marktplaats.
Goede Nikes heb je jaren profijt van.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet slim om nikes te kopen voor een baby
Daar zou ik ook geen conclusies mee maken, ze kunnen ze gekregen hebben. Die zijn anders voor 30 euro al verkrijgbaar. Imitaties al voor 20.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en marktplaats gezeik. Veel plezierquote:Op maandag 30 januari 2023 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Goede Nikes heb je jaren profijt van.
Nee hoor alles nieuwquote:Op maandag 30 januari 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zou ik ook geen conclusies mee maken, ze kunnen ze gekregen hebben. Die zijn anders voor 30 euro al verkrijgbaar. Imitaties al voor 20.
quote:
Ja leuk ik zeg toch dat ze alles nieuw koopt? Ook dure jassenquote:
Ja ook geen zin inquote:Op maandag 30 januari 2023 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en marktplaats gezeik. Veel plezier
Dat zijn deze ook. Maar jij kent die personen, dan kan jij daar beter over oordelen.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja leuk ik zeg toch dat ze alles nieuw koopt? Ook dure jassen
Wel wat verkocht en dat ging goed. Tuin tafel en die kut air fryerquote:Op maandag 30 januari 2023 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ook geen zin inWel af en toe om iets te kopen maar heb nog nooit iets verkocht daar geloof ik.
Oh absoluut dat zeg ik ook niet maar deze mensen kopen dure shit voor kids die het een maand dragenquote:Op maandag 30 januari 2023 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn deze ook. Maar jij kent die personen, dan kan jij daar beter over oordelen.
Zelf weet ik als je een beetje op zoek gaat naar dat soort spullen dat je dan een hoop geld kan besparen.
Ja en dat is echt geld wegsmijten.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh absoluut dat zeg ik ook niet maar deze mensen kopen dure shit voor kids die het een maand dragen
En nieuw en merk? Hoe danquote:Op maandag 30 januari 2023 21:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja en dat is echt geld wegsmijten.
Mocht je die airfryer gaan missen...kom naar Den Haagquote:Op maandag 30 januari 2023 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel wat verkocht en dat ging goed. Tuin tafel en die kut air fryer
Nou wat denk jequote:Op maandag 30 januari 2023 21:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mocht je die airfryer gaan missen...kom naar Den Haagheb er nog wel 1
quote:Op maandag 30 januari 2023 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel wat verkocht en dat ging goed. Tuin tafel en die kut air fryer
Mijn ouders waren nou niet bepaald arm maar ik heb nooit iets van merkkleding oid gedragen. Mijn moeder hield van naaien dus ik had altijd wel iets unieks aan wat niet te koop was.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh absoluut dat zeg ik ook niet maar deze mensen kopen dure shit voor kids die het een maand dragen
Kom naar Brabant en ik laat je zien hoe een airfryer werktquote:Op maandag 30 januari 2023 21:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je komt naar Den Haag, koopt die airfryer voor ¤ 0,50 en stampt hem kapotquote:
Zo werkt ie dus nietquote:Op maandag 30 januari 2023 21:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je komt naar Den Haag, koopt die airfryer voor ¤ 0,50 en stampt hem kapot
Kom jij naar Den Haag...quote:Op maandag 30 januari 2023 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Kom naar Brabant en ik laat je zien hoe een airfryer werkt
Die grote van de tv-reclame .....quote:Op maandag 30 januari 2023 21:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee... Lekker vergoren in de schuur... Naast de beertenderquote:
Sommigen zijn ook wel debiel met geld en prioriteiten. Een vriend vroeger, die kocht portofoons omdat ze in de aanbieding waren. Een week later wou hij 25 euro lenen om eten te kunnen kopen.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien gekregen of het geld er voor. Of er zelf voor gespaard, wie zal het zeggen?
Achteraf ben ik daar wel dankbaar om ja. Maar het was meer mijn oma. Ik had truien als kind en in de hippie tijd maakte ze een poncho en later een vest met een (nep) vossenbontje eropquote:Op maandag 30 januari 2023 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn ouders waren nou niet bepaald arm maar ik heb nooit iets van merkkleding oid gedragen. Mijn moeder hield van naaien dus ik had altijd wel iets unieks aan wat niet te koop was.
quote:Op maandag 30 januari 2023 21:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kom jij naar Den Haag...
It's amazing
Ja, echtquote:
quote:Op maandag 30 januari 2023 21:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee... Lekker vergoren in de schuur... Naast de beertender
Wij wel. Maar al lang niet gebruikt.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was ook even z'n geweldige uitvinding. Alleen heeft niemand die meer.
Die 5 litervaatjes deden het ook altijd goed op feestjes.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij wel. Maar al lang niet gebruikt.
Met feestjes huurden we tap bij Gall&Gall
Hier is het gebruikelijk om bij de supermarkt in het dorp een koelkast met kratten bier te huren. Je betaald de kratten die aangebroken zijn en ze komen dat ding brengen en halen.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij wel. Maar al lang niet gebruikt.
Met feestjes huurden we tap bij Gall&Gall
Ja ipv kratten sjouwen en lege flessen overal vindenquote:Op maandag 30 januari 2023 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die 5 litervaatjes deden het ook altijd goed op feestjes.
Niets beter dan gemitst te worden.quote:
Wie?quote:
Hoeveeel kratten passen er in dan ?quote:Op maandag 30 januari 2023 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Hier is het gebruikelijk om bij de supermarkt in het dorp een koelkast met kratten bier te huren. Je betaald de kratten die aangebroken zijn en ze komen dat ding brengen en halen.
Ja een tijdjequote:Op maandag 30 januari 2023 21:42 schreef Koen66 het volgende:
heeft iemand hier nog dry january gedaan?
Koen skeetie schatje poepiequote:
Ik ook een paar uurquote:
Nee dat is vals spelen.quote:
Ik had eens met een paar vrienden afgesproken en ieder zou wat te drinken meenemen. Afijn ik zei dat ik één blikje bij mij had. Eerst mensen verontwaardigt totdat ik dat 5l blik uit mijn tas pakte.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ipv kratten sjouwen en lege flessen overal vinden
Oh, je kent mijn broer?quote:Op maandag 30 januari 2023 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommigen zijn ook wel debiel met geld en prioriteiten. Een vriend vroeger, die kocht portofoons omdat ze in de aanbieding waren. Een week later wou hij 25 euro lenen om eten te kunnen kopen.![]()
Mijn antwoord:
Dan ben je wel een echte vriend !!!!!quote:Op maandag 30 januari 2023 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had eens met een paar vrienden afgesproken en ieder zou wat te drinken meenemen. Afijn ik zij dat ik één blikje bij mij had. Eerst mensen verontwaardigt totdat ik dat 5l blik uit mijn tas pakte.
Verkocht die piepers?quote:
Ja, het waren twee geweldige dagen.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:42 schreef Koen66 het volgende:
Dat weet ik zo niet maar 10 kratten bier gaat wel lukken denk ik. En ze hebben twee van die mobiele koelkasten. Dat krijg ik met mijn vriendengroep niet weggezopen in een avondquote:
Het was wat anders bedenk ik net. Ik ging een week op bezoek bij 2 vakantievrienden in Engeland. Die stonden sowieso wel te kijken want die vaatjes kenden ze helemaal niet.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben je wel een echte vriend !!!!!
Net zoals die headset voor 20 euro, kreeg je een elastiekje opgestuurd.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hij was te laat om die scam te bedenken. Maar anders…
Ja 3 dagenquote:Op maandag 30 januari 2023 21:42 schreef Koen66 het volgende:
Ik hou ervanquote:Op maandag 30 januari 2023 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net zoals die headset voor 20 euro, kreeg je een elastiekje opgestuurd.
Dat dus.quote:
Zeg maar eens dat het niet waar is. Volgens mij heeft hij er ook geen last van gehadquote:
quote:Op maandag 30 januari 2023 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net zoals die headset voor 20 euro, kreeg je een elastiekje opgestuurd.
Maar de flesjes gaan dan uit het krat neem ik aanquote:Op maandag 30 januari 2023 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet maar 10 kratten bier gaat wel lukken denk ik. En ze hebben twee van die mobiele koelkasten. Dat krijg ik met mijn vriendengroep niet weggezopen in een avond
De volle eruit en de lege erinquote:Op maandag 30 januari 2023 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de flesjes gaan dan uit het krat neem ik aan
Ik weet nog wel toen de 5 gulden munt uitkwam. 2 stuivers op elkaar plakken en even goed poetsen met koperpoets.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:06 schreef Soury het volgende:
Ach ik ben ook wel eens opgelicht. Met een 5 gulden sticker voor dieren in nood en een kalender voor zieke kindjes
Oh echt?quote:Op maandag 30 januari 2023 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel toen de 5 gulden munt uitkwam. 2 stuivers op elkaar plakken en even goed poetsen met koperpoets.
Ik kan mij herinneren dat daar iig voor gewaarschuwd werd dat oplichters deze truc gebruikten.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2023 21:42 schreef Koen66 het volgende:
Lijkt mij BS en hoaxquote:Op maandag 30 januari 2023 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat daar iig voor gewaarschuwd werd dat oplichters deze truc gebruikten.
Nog één daggiequote:
Ik niet, en da's vreemdquote:Op maandag 30 januari 2023 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat daar iig voor gewaarschuwd werd dat oplichters deze truc gebruikten.
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik een paar milliliter likeur gehad heb.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerel
How's life?
Hele maand droog gehaouden?
Koen ik doe ook niet aan die rare moderne dingen. Ik zuip doorquote:Op maandag 30 januari 2023 22:27 schreef Koen66 het volgende:
ik doe overigens nooit mee met degelijke hypes
Ja, ikquote:Op maandag 30 januari 2023 21:42 schreef Koen66 het volgende:
ik zuip me niet dagelijks klem ofzo, maar een paar rummetjes in het weekend moet kunnen.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Koen ik doe ook niet aan die rare moderne dingen. Ik zuip door
wat gebeurt er dan?quote:Op maandag 30 januari 2023 22:33 schreef Soury het volgende:
We gaan door naar dinsdag 14 februari Joehoe !!! Next op de kalender
Niks denk ikquote:
zeur je nu om een kaartje ?quote:Op maandag 30 januari 2023 22:33 schreef Soury het volgende:
We gaan door naar dinsdag 14 februari Joehoe !!! Next op de kalender
Ja mijn verjaardag was ook al kutquote:
Ik wel. Ik ga er nu een beetje naast zitten. Een dollarcent had de grootte van een stuiver en werden door (snoep)automaten geaccepteerd. Die werkte toen mechanisch, toen dat werd ontdekt werden ze beveiligd met een maximum van aantal muntstukken. Gooide je er teveel in dan viel al je geld in een opvangbakje.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik niet, en da's vreemd
Ik weet wel dat men piepers verkocht, en aardappels opstuurde
Nee even serieus dat Amerikaans gezeik ben ik wat zat. Elke baby een shower, een gender feestje een halloween Sinterklaas en Kerst en een Valentijns gezeik Ik blijf geen cadeautjes kopen en kaarten. GENOEG !!quote:
Kan ik niet lezenquote:
Anders ik wel, behalve Klaas.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee even serieus dat Amerikaans gezeik ben ik wat zat. Elke baby een shower, een gender feestje een halloween Sinterklaas en Kerst en een Valentijns gezeik Ik blijf geen cadeautjes kopen en kaarten. GENOEG !!
Het eerste deel wel. En dat dekt al de lading vd rest van het bericht.quote:
Dan lees je rete snelquote:Op maandag 30 januari 2023 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het eerste deel wel. En dat dekt al de lading vd rest van het bericht.
De komers kregen een doosje lucifers.quote:
Oh ja daar heb ik ook nooit aan gedaanquote:Op maandag 30 januari 2023 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee even serieus dat Amerikaans gezeik ben ik wat zat. Elke baby een shower, een gender feestje een halloween Sinterklaas en Kerst en een Valentijns gezeik Ik blijf geen cadeautjes kopen en kaarten. GENOEG !!
Okquote:Op maandag 30 januari 2023 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De komers kregen een doosje lucifers.
Dat gecommerliseer (of zo) slaat toch ook nergens meer op.Denk maar eens aan vader- en moederdag.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja daar heb ik ook nooit aan gedaan
Ja idd dat ofzo ik pas daar voor hoor.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat gecommerliseer (of zo) slaat toch ook nergens meer op.Denk maar eens aan vader- en moederdag.
Vroeger was het een ontbijt op bed, misschien een bosje bloemen.
Nu moet je minimaal een arfryer geven.
Zal Soury niet meer van wakker liggenquote:Op maandag 30 januari 2023 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat gecommerliseer (of zo) slaat toch ook nergens meer op.Denk maar eens aan vader- en moederdag.
Vroeger was het een ontbijt op bed, misschien een bosje bloemen.
Nu moet je minimaal een arfryer geven.
Nee maar neefjes en nichtjes krijgen ook weer baby's en ik trek me er van terugquote:Op maandag 30 januari 2023 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal Soury niet meer van wakker liggen
Gewoon opbokken met die opgedrongen "feestdagen" black friday, valentijnsdag, haloween....quote:Op maandag 30 januari 2023 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal Soury niet meer van wakker liggen
Ik heb naast mn eigen naasten(broer en zus) verder geen idee hoeveel nageslacht er her en der rondlooptquote:Op maandag 30 januari 2023 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar neefjes en nichtjes krijgen ook weer baby's en ik trek me er van terug
Oh dat komt wat raar overquote:Op maandag 30 januari 2023 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb naast mn eigen naasten(broer en zus) verder geen idee hoeveel nageslacht er her en der rondloopt
Ik dacht ik zeg niets.quote:
Nou ja als man kan je dat zeggen als vrouw niet.quote:
Uitgeteld?quote:
Nog bedankt voor de link.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja als man kan je dat zeggen als vrouw niet.
Kwartje valt.quote:
Ik lees alle feedback.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de link.die van feedback...heeft me goed gedaan.
En toen?quote:Op maandag 30 januari 2023 23:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Modus in FB / Spamuser opsporing service #11
Nouou, daar mag ik niet komen.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Modus in FB / Spamuser opsporing service #11
Mag jij niet in FB komen?quote:Op maandag 30 januari 2023 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nouou, daar mag ik niet komen.
Dat wel maar niet naar die link in de post.quote:
Uh het is een kut topicquote:Op maandag 30 januari 2023 23:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Je bent te zielig voor woorden.
Triest ook.
En niet geloofwaardig.
Doei.
Nou zeg...quote:Op maandag 30 januari 2023 23:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Je bent te zielig voor woorden.
Triest ook.
En niet geloofwaardig.
Doei.
Het is weer zo ver. Heel eerlijk ik heb geen idéé wat ik fout heb gedaanquote:
Ik kan wel het eea opnoemen als je het wil weten.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:19 schreef chufi het volgende:
sws .... waar maken jullie je al druk om
Ik ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is weer zo ver. Heel eerlijk ik heb geen idéé wat ik fout heb gedaan
Mag jij niet in oldbies?quote:
En wat moet ik me daar mee voorstellen?quote:
Ik mag niet in onz en het keldertje.quote:
Hahaha keldertjequote:Op maandag 30 januari 2023 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag niet in onz en het keldertje.
https://forum.fok.nl/topic/2661766/1/999#p207775511quote:Op maandag 30 januari 2023 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag niet in onz en het keldertje.
Nope, dan krijg ik deze melding:quote:Op maandag 30 januari 2023 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/topic/2661766/1/999#p207775511
Deze toch wel
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Je interresses aanpassenquote:Op maandag 30 januari 2023 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat moet ik me daar mee voorstellen?
Oh je bent van 2017 dan ben je geen oldie voor fok. Ik ben van 2007 ik zal even lezen hoe dat werktquote:Op maandag 30 januari 2023 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, dan krijg ik deze melding:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2023 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/topic/2661766/1/999#p207775511
Deze toch wel
Ja gedaan ik ben nog hierquote:
Ah daar is de boosdoenerquote:
Dat is mijn huidige acount. Fok ken ik al vanaf het begin.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh je bent van 2017 dan ben je geen oldie voor fok. Ik ben van 2007 ik zal even lezen hoe dat werkt
Ja maar dat gezeik op niks af is hier he?quote:
Zo werkt dat dus niet ik heb geen idéé verderquote:Op maandag 30 januari 2023 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is mijn huidige acount. Fok ken ik al vanaf het begin.
Ja schijnt ... het ontgaat me wel hierquote:Op maandag 30 januari 2023 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat gezeik op niks af is hier he?
Mij ookquote:Op maandag 30 januari 2023 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja schijnt ... het ontgaat me wel hier
Vogel/kippen griepquote:
Ja het is wat allemaal ik tel wel afquote:Op maandag 30 januari 2023 23:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Er is gewoon een heel subforum voor zulke shit
SPL / Aftellen van 450.000 naar 0 #52
Ms zijn zulke topics nog wel een hele opgave als je een kratje per dag wegtikt natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is wat allemaal ik tel wel af
Je gaat er van achteruit lopen?quote:
Daarom begin ik er niet aanquote:Op maandag 30 januari 2023 23:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms zijn zulke topics nog wel een hele opgave als je een kratje per dag wegtikt natuurlijk.
Eerst een lurker op de FP. Later op het forum in DIG en toen het FHF begon kwam ik pas echt los.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet ik heb geen idéé verder
En wie zei er uiteindelijk ja ...quote:Op maandag 30 januari 2023 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst een lurker op de FP. Later op het forum in DIG en toen het FHF begon kwam ik pas echt los.
Toen het laatste in de fik vloog werd 40+ gelanceerd. Ik heb toen gevraagd of ik daar ook mocht posten oo al was ik nog geen 40+.
Oo is niks hoorquote:Op maandag 30 januari 2023 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst een lurker op de FP. Later op het forum in DIG en toen het FHF begon kwam ik pas echt los.
Toen het laatste in de fik vloog werd 40+ gelanceerd. Ik heb toen gevraagd of ik daar ook mocht posten oo al was ik nog geen 40+.
Mwa, niemand zei nee iig. Om het terug te zoeken moet ik even iets van 4940 delen terug gaan.quote:
boeit verder niet eens,.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, niemand zei nee iig. Om het terug te zoeken moet ik even iets van 4940 delen terug gaan.
Enerzijds waar, ik heb ook een hoop toffe mensen leren kennen.quote:
Voor mijn sins and offenses heb ik meer priesters nodig.quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor mijn sins and offenses heb ik meer priesters nodig.
En goedemorgen ☕️
quote:
Als ik die gelovigen zo hoor praten moet het in die hemel ook maar een saaie boel zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Dat red ik niet. Dan maar naar de hel.![]()
Goedemorgen allen.
De hel is gezelliger.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik die gelovigen zo hoor praten moet het in die hemel ook maar een saaie boel zijn.
Daarom.. dan maar een feestje beneden..En als newby koukleum is wat warmte ook niet wegquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik die gelovigen zo hoor praten moet het in die hemel ook maar een saaie boel zijn.
Moeten we dan ook kut naar de buurvrouw blèren?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De hel is gezelliger.
En daar hebben ze Schultenbräu
Min 4x per dag.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Moeten we dan ook kut naar de buurvrouw blèren?
Nog steeds niet wakker hier zelfsquote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nu pas wakker?![]()
Al een halve dag er op zitten, maar wil wel weer even slapen.![]()
![]()
Goedemiddag.![]()
![]()
Oh.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds niet wakker hier zelfs
Maar nu pas online, net even wat lekkers gehaald in de stad hier
Ben je iets leuks aan het doen?
Appeltaart en cappuccino gescoordquote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds niet wakker hier zelfs
Maar nu pas online, net even wat lekkers gehaald in de stad hier
Ben je iets leuks aan het doen?
Jummiequote:
Met Currysaus?quote:
Dan was ik dat al voordat ik hier woondequote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent dus al helemaal ingeburgerd.
Dat is wel handig.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan was ik dat al voordat ik hier woonde
Ook lekker. Ik heb alleen nog Currysaus tegenwoordigquote:
Vroeger vond ik currysaus lekkerder, tegenwoordig liever tomatenketchup.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook lekker. Ik heb alleen nog Currysaus tegenwoordig
Thuis heb ik tomatenketchup en op mijn werk curry, maar die ketchup eet ik nooit.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook lekker. Ik heb alleen nog Currysaus tegenwoordig
Waarom heb je het dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thuis heb ik tomatenketchup en op mijn werk curry, maar die ketchup eet ik nooit.
Nee hij heeft geen keuze, want er is geen curry thuisquote:
Maar hij mag dus nog steeds tomatenketchup eten. Blijkbaar mag hij dat wel van jouquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen keuze, want er is geen curry thuis
Ik zal wel in een goede bui zijn geweest toen ik het kocht.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar hij mag dus nog steeds tomatenketchup eten. Blijkbaar mag hij dat wel van jou
Meer een goede bui dat je zoiets toestaatquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal wel in een goede bui zijn geweest toen ik het kocht.
Team Curryquote:
Hier, voor vanavond, eet smakelijk alvastquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal wel in een goede bui zijn geweest toen ik het kocht.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, voor vanavond, eet smakelijk alvast
Recept
Ja, dit is een echt recept dat je normaal kan koken.
O shit, ik bedoelde dezequote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redelijk vroeg, maar oke,
truste dan
Dat is een roodborsttapuitquote:
Australisch roodborstje, noemen ze daar scarlet robin. Is dat dezelfde?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is een roodborsttapuit
Dit is een roodborstje
[ afbeelding ]
scharlaken vliegenvangerquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Australisch roodborstje, noemen ze daar scarlet robin. Is dat dezelfde?
Mehquote:
Yepquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:42 schreef drakin het volgende:
Het zijn 2 verschillende vogels.
De goudvink is dan zeker ook een roodborstje?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, voor vanavond, eet smakelijk alvast
Recept
Ja, dit is een echt recept dat je normaal kan koken.
Deze wel zo te zien.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:42 schreef drakin het volgende:
Het zijn 2 verschillende vogels.
De goudvink is dan zeker ook een roodborstje?
[ afbeelding ]
Best een leukerd ookquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:45 schreef Domnivoor het volgende:
De roodborsttapuit heeft idd. ook een rood borstje![]()
[ afbeelding ]
En in de VS heet ie een Redneckje.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:45 schreef pullup het volgende:
En dit is een Amerikaans roodborstjeAmerican Robin
[ afbeelding ]
Je bent geen ornitholoog dat is wel duidelijkquote:
Die is lelijk dus die mag niet meedoenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:48 schreef drakin het volgende:
Roodborstje volgens jullie
[ afbeelding ]
Meer een Roderborstje, want hij is roder dan die andere.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:48 schreef drakin het volgende:
Roodborstje volgens jullie
[ afbeelding ]
Dan ben ik benieuwd naar de rest van de servicequote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
6.500 euro voor 1 nacht is een slaaptrein, zou dat veel zijn?
Slapend rijk worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
Zal niet veel zijn als je voornamelijk ligt te maffen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar de rest van de service
Dit was nog wel de mooiste foto van deze vogel met rooie tettenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is lelijk dus die mag niet meedoen
Dan is het veel geldquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zal niet veel zijn als je voornamelijk ligt te maffen.
Zie net dat de luxe slaapplaats 12.000 dollar isquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar de rest van de service
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie net dat de luxe slaapplaats 12.000 dollar is
Daar zit dan waarschijnlijk ontbijt bijquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie net dat de luxe slaapplaats 12.000 dollar is
Leuk spelquote:
Heftigquote:
Heb je die?quote:
Oh ja, ook ooit gespeeldquote:
Heb ik ja.quote:
Ik vind dit treinenspel heel gaafquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb ik ja.
Prima. Is wel een idee voor de Frieslandmeet.
Fijne prijzen wel voor een stukje treinenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:02 schreef pullup het volgende:
OMG dat is niet veel goedkoper
Tot 10.000+ Pond
https://www.luxurytrainti(...)rient-express-prices
Scheelt je wel de reis naar Japanquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fijne prijzen wel voor een stukje treinen
Maar bij die in Japan krijg je sushi in de treinquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Scheelt je wel de reis naar Japan
Dat heb je dan weer bespaard
We roepen BDS er bijquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar bij die in Japan krijg je sushi in de trein
Die was toch weer weg hier?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:11 schreef pullup het volgende:
[..]
We roepen BDS er bij
KLB / Waarom is sushi zo duur
Nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
Oh dat is jammerquote:
Heel stuk beter jaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:14 schreef pullup het volgende:
De nachttrein naar Basel prijzen zijn vanaf 30 euro
Dat is al beter
Mijn ouders wilden nooit het hele stuk naar het zuiden rijden en we gingen altijd met de autoslaaptrein. Dat was best spannend ookquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:15 schreef drakin het volgende:
Ik ben wel eens met nachttreinen geweest voor een iets lagere prijs.
En ik heb wel eens in een netje op het gangpad moeten liggen in de trein richting Athene, was niet helemaal gratis maar ook niet duur met Interrail. En je deed geen oog dichtquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:16 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een nacht in een overvolle gestrande trein doorgebracht. Helemaal gratis
Ik ook jaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:15 schreef drakin het volgende:
Ik ben wel eens met nachttreinen geweest voor een iets lagere prijs.
Wat lief van zequote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:16 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een nacht in een overvolle gestrande trein doorgebracht. Helemaal gratis
In Nuth.quote:
sparpreis 1e klas is makkelijk en betaalbaar vanaf Nijmegen. 2e klas zelfs nog goedkoper maar je wil luxe natuurlijk!quote:
49 euro, MAAR, dat is alleen voor RE etc treinen. Dus niet voor de IC(E) etc.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:24 schreef pullup het volgende:
Ik las dat ze in Duitsland van plan zijn om het openbaar vervoer helemaal goedkoop te maken. Zoiets als 40 euro voor een hele maand, en dan voor iedereen
Ah okquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
49 euro, MAAR, dat is alleen voor RE etc treinen. Dus niet voor de IC(E) etc.
Ik heb daar serieus over nagedacht zelfsquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:27 schreef Domnivoor het volgende:
Iedereen kan Duitser worden. Wir schaffen das.
In Luxemburg is het nu wel helemaal gratis.quote:
Okequote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus over nagedacht zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |