quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Voor sommige is dat de enige sociale interactie die ze hebben, ken er ook een paar echte hikikomoriquote:Op maandag 30 januari 2023 19:48 schreef DKUp het volgende:
Lekker online gamen, tja daar heel trots op zijn is altijd wel ongemakkelijk.
Ja, maar er zo over praten bedoel ik meer.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Voor sommige is dat de enige sociale interactie die ze hebben, ken er ook een paar echte hikikomori
Is lastig, maar das het bespreken van elke hobbyquote:Op maandag 30 januari 2023 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, maar er zo over praten bedoel ik meer.
Of totaal onder de indrukquote:
quote:
Hoezo, dat gaat hier altijd vloeiend over reizuhquote:Op maandag 30 januari 2023 19:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Is lastig, maar das het bespreken van elke hobby
heerlijk reizenquote:Op maandag 30 januari 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo, dat gaat hier altijd vloeiend over reizuh
@:dkup
@:Nine.
@:cherrycoke
@:alpeko
Zet mijn droomman neer, wetende dat de camera draait, ik zou spontaan heel stil wordenquote:
Even elkaar aftroeven met wie de verste en de meeste reizen heeft gemaakt.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo, dat gaat hier altijd vloeiend over reizuh
@:dkup
@:Nine.
@:cherrycoke
@:alpeko
quote:Op maandag 30 januari 2023 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Heb ik ook vaak: laatste boom van de dag nog effe snel.
Nou nou nouquote:Op maandag 30 januari 2023 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ellis ziet er wel uit als lerares ja, typisch kapsel wel.
Nee je voelt het gewoon nóg nietquote:Op maandag 30 januari 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even elkaar aftroeven met wie de verste en de meeste reizen heeft gemaakt.
Heel erg mooi
Godverdommequote:Op maandag 30 januari 2023 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Heb ik ook vaak: laatste boom van de dag nog effe snel.
For surequote:
Eensch, goede instelling heeft hij, mooi om te zien.quote:
Eeeeeeeeejquote:Op maandag 30 januari 2023 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt mij wel
Maar ik ben wellicht bevooroordeeld
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |