Geil jij lekker door op je 99% brood, 1% topping-deeghorror uit de diepvries.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:09 schreef streamjohan het volgende:
Haten op Big Americans is als haten op zuurstof.
Dr Oetker disrespectenquote:Op maandag 30 januari 2023 15:16 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Geil jij lekker door op je 99% brood, 1% topping-deeghorror uit de diepvries.
Op de Dr.Oetker site staat-ie nog gewoon:quote:Op maandag 30 januari 2023 14:16 schreef junkiesietze het volgende:
wat voor teringbullshit is dit nou weer, ik dacht dat ik altijd te laat was en dat het gewoon een populaire diepvriespizza was. Maar als je zoekt op de site van de AH of de Jumbo vind je niks, hebben ze gewoon uit het assortiment gehaald.
GODVERDOMMEde lekkerste diepvriespizza niet meer te krijgen
Ziet goed uit, die neem ik ook zsmquote:Op maandag 30 januari 2023 15:48 schreef xpompompomx het volgende:
Dit is mijn laatste pizzaliefde:
[ afbeelding ]
Of dat er een engeltje op je tong schijt.
Bwoh, deze met nog een blikje ansjovis eropquote:Op maandag 30 januari 2023 14:18 schreef NoXia het volgende:
Veel beter dan een tonijn pizza:
[ afbeelding ]
Casi di mama is nog wel te doen hoor, daar zit ten minstere een lager aandeel deeg tov topping in.quote:
Matige troll.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:18 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]
Doe even normaal jonge mongol wtfquote:Op maandag 30 januari 2023 14:18 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 januari 2023 20:22 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Doe even normaal jonge mongol wtf
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2023 16:33 schreef Gibson88 het volgende:
De echte klacht is de ondergang van de Inverno van de Lidle
deze ga ik ook eens proberen, want sinds ze de receptuur van de Dr oetker Pollo hebben veranderd nam ik nooit meer een kip pizzaquote:Op maandag 30 januari 2023 15:48 schreef xpompompomx het volgende:
Dit is mijn laatste pizzaliefde:
[ afbeelding ]
Of dat er een engeltje op je tong schijt.
ja maar daar kan ik hem niet kopenquote:Op maandag 30 januari 2023 15:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Op de Dr.Oetker site staat-ie nog gewoon:
https://www.oetker.nl/producten/s/pizza/big-americans
Vullen doen ze ook niet .quote:Op maandag 30 januari 2023 14:21 schreef BasEnAad het volgende:
Tegenwoordig moet je bij die diepvriespizza's zelf nog het beleg erop doen zo karig dat ze zijn.
Misschien als je de pizza's daadwerkelijk opeet dat ze ook meer vullen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:56 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Vullen doen ze ook niet .
Pizza van pizza bakker eet ik net een op.
Pizza uit de vriezer zijn het er twee.
Korsten eet ik niet die gaan naar de hond
gerapporteerdquote:Op maandag 30 januari 2023 14:18 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel mijn favorietquote:Op maandag 30 januari 2023 20:39 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon pizza kwatro stagiono halen van de italiaan
Mensen moeten niet zo anaal doen over pizza's. Ja, een lekker Italiaanse pizza is genieten, maar die zijn ook een tikkie duurder. Het gaat hier over een pizza van een paar euro, da's gewoon junkfood. En Amerikanen zijn beter in junkfood dan Italianen. Ik zou als junkfood nooit een pizza bij een Italiaanse pizzeria eten, die hebben geen idee hoe dat moet.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:41 schreef Sodeknetters het volgende:
Koop eens een pizza bij een echte pizzeria. Dan weet je gelijk waarom die troep van Big Americans ook echt troep is..
Noem die zooi dan ook geen pizza. Over smaak valt niet te twisten, maar van alle junkfoods vind ik big americans wel de ergste junk. Die van Dr. Oetker zijn al een stuk beter.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zo anaal doen over pizza's. Ja, een lekker Italiaanse pizza is genieten, maar die zijn ook een tikkie duurder. Het gaat hier over een pizza van een paar euro, da's gewoon junkfood. En Amerikanen zijn beter in junkfood dan Italianen. Ik zou als junkfood nooit een pizza bij een Italiaanse pizzeria eten, die hebben geen idee hoe dat moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |