Dit is nu al de 2e keer vandaag dat dit hier gepost wordt. Wat wil je hier nou precies mee zeggen?quote:
niet alles klopt aan die tijdlijn inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2023 22:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit is nu al de 2e keer vandaag dat dit hier gepost wordt. Wat wil je hier nou precies mee zeggen?
filmpje klopt ook niet trouwens. Kijk bijvoorbeeld naar duitsland in 1949
ging me vooral om de vraag die je nu negeertquote:Op maandag 30 januari 2023 22:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet alles klopt aan die tijdlijn inderdaad
het spijt mij heel erg dat je dit filmpje twee keer voorbij zag komen in dit topic
het zal vast nog een gebeuren
Geen antwoord op de vraag. Wat wil je hiermee?quote:Op maandag 30 januari 2023 22:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet alles klopt aan die tijdlijn inderdaad
het spijt mij heel erg dat je dit filmpje twee keer voorbij zag komen in dit topic
het zal vast nog eens gebeuren
ik wil er niets mee zeggenquote:Op maandag 30 januari 2023 22:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ging me vooral om de vraag die je nu negeert
Nee hoor. Dat is een prima antwoord. Waarom ik het vraag is omdat het over kan komen dat je bijvoorbeeld bedoeld van grenzen veranderen altijd dus geef rusland een stuk van Oekraïne.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik wil er niets mee zeggen
door het gezeik in/rond oekraïne ben ik weer wat in de europese geschiedenis van landje pik e.d. gedoken
en ik kwam deze tweet tegen op mijn tijdlijn, en soms deel ik dan wat op de foks
maar als je specifieker antwoord wil dan zie ik graag een specifiekere vraag
Dit gun ik Margarita Simonyan ook wel (tenzij ze dit graag wil natuurlijk, dan niet).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2023 22:49 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dit gun ik Margarita Simonyan ook wel (tenzij ze dit graag wil natuurlijk, dan niet).
Dit is Margarita Simonyan:wat ben jij een debiel zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort standpunten zou ik niet laten afhangen van de geschiedenis nee. Maar je kunt wel wat makkelijker 'snappen' waarom Putin de historie van Kiev/Rusland gebruikt(e) als casus belli met wat perspectief.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is een prima antwoord. Waarom ik het vraag is omdat het over kan komen dat je bijvoorbeeld bedoeld van grenzen veranderen altijd dus geef rusland een stuk van Oekraïne.
Dus vandaar dat ik benieuwd was met welke reden je dit plaatsen.
Wtfquote:
Wie is zij en van welk station? Zie dat in het Engels nergens terug komen.quote:
Om er meer dan de Amerikanen weg te kunnen geven?quote:Op maandag 30 januari 2023 22:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
Nu op 1 sgp wil 30 tanks kopen.
Dat gelovige spul blijft gek op oorlogspul.
Waar willen ze die 30 tanks halen dan? Je hebt natuurlijk heel veel verschillende soorten gelovigen. Kennelijk geldt voor de sgp niet "de andere wang wenden".quote:Op maandag 30 januari 2023 22:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
Zij is na Solovyev zo'n beetje de grootste oorlog ophitser. Alles waarvan mensen vaak zeggen dat wens je je ergste vijand nog niet toe, dat wil ik haar wel toewensen.quote:
Waarom 30, we leasen toch maar 18? Onnodig geld uitgeven, alsof dat andere land waarvan je ze kocht ze niet gewoon kan leveren. Beter geld houden voor F16 project.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ah aap & mouw. Vond het al.zo intrigerend dat je interesseert in landsgrenzen in Europa, dit filmpje tegen kwam en out of the blue d8. Hoort in het Oekraïne topic thuis! Terwijl het bar weinig verder te maken heeft met de oorlog (behalve als je wil zeggen "joh grenzen veranderen al eeuwen, dus waarom moelijk doen over 200.000 verkrachtende wilden die een ander land in stormen om er dood en verderf te zaaien? De vikingen deden dat toch ook?"quote:Op maandag 30 januari 2023 22:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat soort standpunten zou ik niet laten afhangen van de geschiedenis nee. Maar je kunt wel wat makkelijker 'snappen' waarom Putin de historie van Kiev/Rusland gebruikt(e) als casus belli met wat perspectief.
Het opgeven van land in deze oorlog heeft niemand zicht op. Dit is geen forever war (hoop ik dan maar), dus een partij moet uiteindelijk barsten. Vind het vooral treurig voor iedereen die er noodgedwongen (fysiek) bij betrokken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |