nee maar het is deze week waarquote:Op maandag 30 januari 2023 14:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus Judy, Chelsea en Ilse mogen daar dan ook nog naar toe??
Over BS gesprokenquote:Op maandag 30 januari 2023 14:17 schreef freaky40 het volgende:
Danny is alleen maar zuur omdat Rob de populairste is en hij niet.
een medische keuring op sportpark papendal hoeft niet hetzelfde te zijn als een sportkeuring .quote:Op maandag 30 januari 2023 14:27 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ja de medische keuring is door de meeste deelnemers afgenomen in MEDISCH sportpark PAPENDAL ARNHEM
Zo'n mazzel zullen we/ze wel niet hebben...quote:Op maandag 30 januari 2023 14:31 schreef Monique___ het volgende:
sl ik denk dat ze nu te horen krijgen dat rob het huis uit gaat![]()
![]()
Welnee.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:31 schreef Monique___ het volgende:
sl ik denk dat ze nu te horen krijgen dat rob het huis uit gaat![]()
![]()
Op maandag 30 januari 2023 14:30 schreef Verida het volgende:
die is geloof ik met echte meisjes.... in laosquote:Op maandag 30 januari 2023 14:33 schreef Fikkert2 het volgende:
Leuk zo'n SL, en wtf... ik kom er net achter dat jill en leroy een relatie hebben en samenwonen ????!!, legohuis gekocht?
neee?? ieuw met leroyquote:Op maandag 30 januari 2023 14:33 schreef Fikkert2 het volgende:
Leuk zo'n SL, en wtf... ik kom er net achter dat jill en leroy een relatie hebben en samenwonen ????!!, legohuis gekocht?
prive zustertje dr bijquote:Op maandag 30 januari 2023 14:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo'n mazzel zullen we/ze wel niet hebben...
Waarschijnlijk wordt er nu een hoog/laag bed naar binnen geschoven met een anti-decubitus matrasje...
quote:Op maandag 30 januari 2023 14:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo'n mazzel zullen we/ze wel niet hebben...
Waarschijnlijk wordt er nu een hoog/laag bed naar binnen geschoven met een anti-decubitus matrasje...
als ze maar jong is zonder make up dat heeft zijn voorkeur zoals we al gehoord hebben van ome robquote:Op maandag 30 januari 2023 14:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
prive zustertje dr bij
mag hij kiezen uit het grote zorg bimbo boek
dat gaat vast goed komenquote:Op maandag 30 januari 2023 14:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
als ze maar jong is zonder make up dat heeft zijn voorkeur zoals we al gehoord hebben van ome rob
En het liefst geen eigen mening.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
als ze maar jong is zonder make up dat heeft zijn voorkeur zoals we al gehoord hebben van ome rob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |