nee maar het is deze week waarquote:Op maandag 30 januari 2023 14:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus Judy, Chelsea en Ilse mogen daar dan ook nog naar toe??
Over BS gesprokenquote:Op maandag 30 januari 2023 14:17 schreef freaky40 het volgende:
Danny is alleen maar zuur omdat Rob de populairste is en hij niet.
een medische keuring op sportpark papendal hoeft niet hetzelfde te zijn als een sportkeuring .quote:Op maandag 30 januari 2023 14:27 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ja de medische keuring is door de meeste deelnemers afgenomen in MEDISCH sportpark PAPENDAL ARNHEM
Zo'n mazzel zullen we/ze wel niet hebben...quote:Op maandag 30 januari 2023 14:31 schreef Monique___ het volgende:
sl ik denk dat ze nu te horen krijgen dat rob het huis uit gaat![]()
![]()
Welnee.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:31 schreef Monique___ het volgende:
sl ik denk dat ze nu te horen krijgen dat rob het huis uit gaat![]()
![]()
die is geloof ik met echte meisjes.... in laosquote:Op maandag 30 januari 2023 14:33 schreef Fikkert2 het volgende:
Leuk zo'n SL, en wtf... ik kom er net achter dat jill en leroy een relatie hebben en samenwonen ????!!, legohuis gekocht?
neee?? ieuw met leroyquote:Op maandag 30 januari 2023 14:33 schreef Fikkert2 het volgende:
Leuk zo'n SL, en wtf... ik kom er net achter dat jill en leroy een relatie hebben en samenwonen ????!!, legohuis gekocht?
prive zustertje dr bijquote:Op maandag 30 januari 2023 14:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo'n mazzel zullen we/ze wel niet hebben...
Waarschijnlijk wordt er nu een hoog/laag bed naar binnen geschoven met een anti-decubitus matrasje...
quote:Op maandag 30 januari 2023 14:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo'n mazzel zullen we/ze wel niet hebben...
Waarschijnlijk wordt er nu een hoog/laag bed naar binnen geschoven met een anti-decubitus matrasje...
als ze maar jong is zonder make up dat heeft zijn voorkeur zoals we al gehoord hebben van ome robquote:Op maandag 30 januari 2023 14:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
prive zustertje dr bij
mag hij kiezen uit het grote zorg bimbo boek
dat gaat vast goed komenquote:Op maandag 30 januari 2023 14:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
als ze maar jong is zonder make up dat heeft zijn voorkeur zoals we al gehoord hebben van ome rob
En het liefst geen eigen mening.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
als ze maar jong is zonder make up dat heeft zijn voorkeur zoals we al gehoord hebben van ome rob
Ja maar..quote:Op maandag 30 januari 2023 14:47 schreef -river- het volgende:
Wellicht moeten ze Rob zijn ruggengraad even aanvullen, man man ben je 66 en loop je heel de dag te zeiken over kwaaltjes. Dit is een afvalspel en als je het geestelijk of lichamelijk niet trekt dan lekker naar huis.
Ben die SL wel beu, ben ik een keer een dag thuis en moet ik door al die SL mijn huishouden doen
ja die jolien waait ook met alle winden mee.. houdt haar lipjes nu stijf dicht nu chacha aangeeft dat het daar net als op de lagere school is en gefluisterd wordt..quote:Op maandag 30 januari 2023 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
Gedver jorien gister negatief met chiara mee praten over charlotte en nu weer gezellig kletsen met charlotte
quote:Op maandag 30 januari 2023 14:49 schreef mario390 het volgende:
ik geloof om dat rob van chiara veel houd
gaat hij misschien vrijwillig
hij werd het niet snappen dat zijn nom. werd
het is gewoon zo , zo als je jou qeeen je gedragtquote:Op maandag 30 januari 2023 15:00 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte voelt van 2 personen dat ze haar niet mogen. Chiara en Mies? of iemand anders?
quote:Op maandag 30 januari 2023 15:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Chaydon over de dunshiller
deze zijn voor rechtshandige gemaakt
dit is Rasisme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |