quote:Op maandag 30 januari 2023 12:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij wist vrijdag nog niet of hij het het geld waard vond.
En ja ZS. Ik ben er alleen de zondag dus. De persoon die eerder in de wachtrij stond haalde alleen tickets voor zichzelf. Ik noem geen namen, maar het gaat woensdag koffie drinken
Wij overlappen daarnaast iets te hard in duizend andere zaken dus ja, dat komt vast helemaal goed. En met goed bedoel ik puinhoop met nasleep van anderhalf jaar qua damage control. Minstens.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:29 schreef Lonaa het volgende: [..] Wij hebben ook wel een stukje overlap en we moeten nog een keer uit samen.
![]()
Ik onthoud mij van ieder commentaar.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Wij overlappen daarnaast iets te hard in duizend andere zaken dus ja, dat komt vast helemaal goed. En met goed bedoel ik puinhoop met nasleep van anderhalf jaar qua damage control. Minstens.
quote:Op maandag 30 januari 2023 12:33 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja, niet verbaasd over die actie.Past wel geloof ik @:Troel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
De beste douchebeurten zijn douchebeurten die dienen als bewijsmateriaalvernietiging!quote:Op maandag 30 januari 2023 12:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Reminds me, ik moet nog even heel erg douchen zo.
quote:Op maandag 30 januari 2023 12:35 schreef Troel het volgende:
[..]Je klinkt wel alsof dat een goed idee is. Waarom heb je dat tot 2x toe niet doorgezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
* Lonaa mompelt iets over onafwasbaar bewijsmateriaal.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:35 schreef minilot het volgende:
[..]
De beste douchebeurten zijn douchebeurten die dienen als bewijsmateriaalvernietiging!
Sop ze!
Bedekkende kleding dan maar. Ook fijnquote:Op maandag 30 januari 2023 12:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
* Lonaa mompelt iets over onafwasbaar bewijsmateriaal.
Ik heb dat tot twee keer toe wel doorgezet, maar ben een sucker als het gaat om volhouden en ik vind het ergens ook zielig?quote:Op maandag 30 januari 2023 12:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je klinkt wel alsof dat een goed idee is. Waarom heb je dat tot 2x toe niet doorgezet?
Heb je weer touwtje gesprongen?quote:Op maandag 30 januari 2023 12:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
* Lonaa mompelt iets over onafwasbaar bewijsmateriaal.
Ik weet niet of ik voor relatieadvies bij haar terug zou gaan maar ik snap wel wat je zegt.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb dat tot twee keer toe wel doorgezet, maar ben een sucker als het gaat om volhouden en ik vind het ergens ook zielig?
En ze kent me wel door en door en dat is ergens wel fijn als je aan het daten bent? Dat je dan iemand hebt die je op de terugweg op de fiets belt en meteen kan zeggen of je enthousiast bent of niet of dat je misschien beter niet nog een keer kan afspreken... Maarja, dat probleem is opgelost
Whahahahahquote:Op maandag 30 januari 2023 12:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik voor relatieadvies bij haar terug zou gaan maar ik snap wel wat je zegt.
En dat je dan je date gaat verdedigen.. dan weet je dat het goed zit..quote:Op maandag 30 januari 2023 12:41 schreef Troel het volgende:
[..]
WhahahahahSoms is het juist heel geschikt om dat te vragen aan iemand die totaal anders in elkaar zit
Oh, wat een tof cadeau zeg!quote:Op maandag 30 januari 2023 13:29 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn jarige kuiken krijgt kaartjes voor zijn eerste concert van zijn lievelingsband cadeauIk ben zo benieuwd wat hij vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Wat een rake, prachtige omschrijving.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:41 schreef minilot het volgende:
Ah, Rammsteinconcerten.. Toch een beetje de Toppers voor mensen met een minder weerzinwekkende smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |