Oke , want in de andere browser werkt het ook niet..quote:Op maandag 30 januari 2023 08:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heeft waarschijnlijk met een instelling in je browser te maken. Kan iemand je vast even bij helpen want is met één klikje op te lossen. Hardware versnelling uitschakelen.
Zit mobiel anders had ik het beter uit kunnen leggen.
Ik weet het heb dat een keer gedaan maar toen deed iets anders het niet goed meer.quote:Op maandag 30 januari 2023 08:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heeft waarschijnlijk met een instelling in je browser te maken. Kan iemand je vast even bij helpen want is met één klikje op te lossen. Hardware versnelling uitschakelen.
mmm heb ik uitgezet en nog krijg ik zwart beeld..quote:Op maandag 30 januari 2023 08:43 schreef engine het volgende:
[..]
kijk ik alleen voor een foto of filmpjequote:Op maandag 30 januari 2023 08:43 schreef engine het volgende:
[..]wil ik niks mee te maken hebben.
Hey riverquote:
Oh weer terug.quote:Op maandag 30 januari 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey river
Ja we mogen nu al niets meer zien het is wat
Dat scheelt alweer was al korte SLquote:
Okay dan weet ik het niet. Was het proberen waardquote:Op maandag 30 januari 2023 08:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mmm heb ik uitgezet en nog krijg ik zwart beeld..
Ja ik had het ook even gedaan en evengoed nog zwart beeld.quote:Op maandag 30 januari 2023 08:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mmm heb ik uitgezet en nog krijg ik zwart beeld..
@enginequote:
Weet je het zeker? Ik zit op stream 1 dus niets gehoord op 2quote:Op maandag 30 januari 2023 08:53 schreef rinardo het volgende:
op stream 2 was heel even een andere kamer te zien en de stem van Jason te horen , ongeveer 15 min geleden
He was ik toch niet de enige! Ik dacht hem ook te horen maar dacht: kan echt niet. wel dus. Zal te prutsen om een prnt screen te maken. Is geluktquote:Op maandag 30 januari 2023 08:53 schreef rinardo het volgende:
op stream 2 was heel even een andere kamer te zien en de stem van Jason te horen , ongeveer 15 min geleden
zal het zo even opzoekenquote:Op maandag 30 januari 2023 08:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
He was ik toch niet de enige! Ik dacht hem ook te horen maar dacht: kan echt niet. wel dus. Zal te prutsen om een prnt screen te maken. Is gelukt
was het voor de SL denk je?quote:Op maandag 30 januari 2023 08:53 schreef rinardo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |