Wat een werk moet dat geweest zijn om het zo te krijgenquote:Op maandag 30 januari 2023 08:29 schreef Monique___ het volgende:
rob staat op en is meteen poepchagie als hij al de wol ziet (mooi gedaan trouwens!!)
' wat een kutzooi! niet normaal' hoor je hem mopperen![]()
hij wilde de draad kapot trekken maar ali zei: niet doen maat dat is niet de bedoeling he.
Jaaa!! ik vind het wel heeel mooi gedaan!quote:Op maandag 30 januari 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een werk moet dat geweest zijn om het zo te krijgen
Denk het ook. Leuke bezigheidstherapie voor de ze vandaagquote:Op maandag 30 januari 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
Dit is gek, dit is gestoord dit is para zeggen ze over de draden die door het huis lopen![]()
Tot buiten zelfs
Ze gaan speculeren wat ze moeten doen. e denken dat ze moeten oprollen en dan per bol coins krijgen
Zelfs tot buiten aan het hek zitten de draden wel leuk bedachtquote:Op maandag 30 januari 2023 08:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk het ook. Leuke bezigheidstherapie voor de ze vandaag.
nee ik zie er wel heeel veeel op twitter staan.quote:Op maandag 30 januari 2023 08:38 schreef engine het volgende:
Iemand een cap van de draden wol?
Heeft BB dat vannacht gedaan?
Sorry ik kan niet cappen krijg alleen een zwart beeld danquote:Op maandag 30 januari 2023 08:38 schreef engine het volgende:
ja! overal zitten de draden.. badkamer wat minder, gang, buiten, woonkamer (heel veel),quote:Op maandag 30 januari 2023 08:38 schreef engine het volgende:
he ik zie het nu ook op mijn macbook krijg ik dan ook een zwart beeld.. ik ga het in een andere browser proberen of ik dan wel beeld heb. wat gek.quote:Op maandag 30 januari 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry ik kan niet cappen krijg alleen een zwart beeld dan
bij me is en gyazocap te donkerquote:Op maandag 30 januari 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft waarschijnlijk met een instelling in je browser te maken. Kan iemand je vast even bij helpen want is met één klikje op te lossen. Hardware versnelling uitschakelen.quote:Op maandag 30 januari 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2023 08:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ik zie er wel heeel veeel op twitter staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |