Als we Rusland verslaan in Oekraïne, dan hebben we ze niet nodig in onze havens en is er ook geen sprake van een gevaar.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij zegt dat we de patriots zelf nodig hebben ter verdediging van onze havens.
Niet heel verkeerd toch?
O die snap ik ook wel hoor.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar verschillen we in mening..zijn hautaine houding irriteert mij nogal. Vergezeld met "ik zit bij die en die aan tafel dus ik ben tof en weet waar ik het over heb".
Ik vermoed dat het een feit is dat dat helemaal niet haalbaar is, dat Rusland de Krim en Donbas helemaal in handen krijgt en dan moeten we gewoon ons eigen defensie systeem op orde hebben.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als we Rusland verslaan in Oekraïne, dan hebben we ze niet nodig in onze havens en is er ook geen sprake van een gevaar.
Heel Rusland verslaan?quote:Op maandag 30 januari 2023 10:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als we Rusland verslaan in Oekraïne, dan hebben we ze niet nodig in onze havens en is er ook geen sprake van een gevaar.
En als Rusland volgende week bij ons op de stoep staat, dan maken die paar patriots ook niet uit.
Ik vermoed dat dat zo rond de viering van Sint Juttemis zal zijn.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een feit is dat dat helemaal niet haalbaar is, dat Rusland de Krim en Donbas helemaal in handen krijgt en dan moeten we gewoon ons eigen defensie systeem op orde hebben.
Zeker als Trump weer een termijn wint en gaat zagen aan de poten van de navo.
Verlicht ons.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:12 schreef LightCity het volgende:
De meerderheid blijkt hier te vergeten wat er steeds gebeurt wanneer de VS zich moeit in een buitenlands conflict de laatste jaren.
Hé ja, Rusland die Israël aan gaat vallen.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:17 schreef Perrin het volgende:
Dit statement bevestigt veel geruchten.[ twitter ]
Daar is iig behoorlijk wat geopolitieke acrobatiek voor nodig.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:21 schreef Simmertje het volgende:
Tijd dat Israël ook eens een kant gaat kiezen. Je kan niet Rusland te vriend houden en daarnaast Iran willen vernietigen.
Zoals altijd dreigt Ruzland weer met eskalasie, maar ik gok dat het ook nu, net zoals altijd, weer bij grote woorden blijft .quote:Op maandag 30 januari 2023 10:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Hé ja, Rusland die Israël aan gaat vallen.
Denk niet dat dat een heel goed plan is.
Dat kun je gewoon proberen.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:21 schreef Simmertje het volgende:
Tijd dat Israël ook eens een kant gaat kiezen. Je kan niet Rusland te vriend houden en daarnaast Iran willen vernietigen.
Oekraine is al een democratie.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:18 schreef LightCity het volgende:
[..]
Hun droom om democratie worldwide te maken mondt meestal uit in chaos.
Iig wel aannemelijk dat daadwerkelijk de drone-productie (niet heel defensief ingezet: 'defense facility'quote:Op maandag 30 januari 2023 10:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Hé ja, Rusland die Israël aan gaat vallen.
Denk niet dat dat een heel goed plan is.
Als we Rusland de grens over trappen hebben ze de oorlog verloren.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Heel Rusland verslaan?
Ik ben bang dat dat iets buiten de scope ligt.
De onderzeeërs zullen ze nog wel even houden.
Jij denkt de vorige keren kreeg ik op mijn ballen ik zal nog een keer een ongefundeerde stelling er in knallen? Dan vergeten ze mijn vorige onzin?quote:Op maandag 30 januari 2023 10:12 schreef LightCity het volgende:
De meerderheid blijkt hier te vergeten wat er steeds gebeurt wanneer de VS zich moeit in een buitenlands conflict de laatste jaren.
Ben wel benieuwd naar Israël's bewegredenen eigenlijkquote:Op maandag 30 januari 2023 10:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iig wel aannemelijk dat daadwerkelijk de drone-productie (niet heel defensief ingezet 'defense facility') doelwit was.
Als het alleen (of überhaupt) Israël was.. Er zijn wel meer actors met motief en middelen.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar Israël's bewegredenen eigenlijk
Zouden ze zelf doorhebben dat ze zelf doen waar ze anderen van beschuldigenquote:Op maandag 30 januari 2023 10:17 schreef Perrin het volgende:
Dit statement bevestigt veel geruchten.[ twitter ]
Misschien wilde papa VS een keer iets terug zien van zijn miljarden. Of de faciliteiten werden een te grote bedreiging voor het iron dome systeem en zijn ze van plan om hezbollah een slag toe te brengen en is dit de eerste stap.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zeker. Bladzijde 1, regel 1 van het Kremlin-handboek.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Zouden ze zelf doorhebben dat ze zelf doen waar ze anderen van beschuldigen
Tja Iran verzwakken nu Rusland bezig is. Veel hebben ze er niet nodigquote:Op maandag 30 januari 2023 10:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |