rot opquote:
mimimimimiquote:Op zondag 29 januari 2023 12:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
rot op
Al de hele tijd onsportief gedrag met dat smerige tijdrekken, die bal erin gooien is ook gewoon heel laag. Moet gewoon normaal gaan doen.
Grappig, ik vind het juist slim.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
rot op
Al de hele tijd onsportief gedrag met dat smerige tijdrekken, die bal erin gooien is ook gewoon heel laag. Moet gewoon normaal gaan doen.
Ga jij lekker door met juichen om jodenstreken, ik mag er ook wel wat van vindenquote:
Die bal erin gooien had weinig met tijdrekken te maken.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tijdrekken is voor teams die het niet zelf kunnen
is gewoon onderdeel van het voetbalspelquote:Op zondag 29 januari 2023 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tijdrekken is voor teams die het niet zelf kunnen
Klopt, daar hoor je mij ook niet overquote:Op zondag 29 januari 2023 12:59 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Die bal erin gooien had weinig met tijdrekken te maken.
So? Als al jouw vrienden van het dak springen, doe jij het dan ook? Tijdrekken is, imo, enkel een brevet van onvermogen.quote:En elk team doet aan tijdrekken.
So? Jij zegt dat alleen teams die het zelf niet kunnen tijdrekken. Dat is niet waar.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
So? Als al jouw vrienden van het dak springen, doe jij het dan ook? Tijdrekken is, imo, enkel een brevet van onvermogen.
Bestuur tegen de muur, Maasgebouw bestormen, dit, datquote:Op zondag 29 januari 2023 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godverdomme we staan achter op de xG
Slotout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |