rot opquote:
mimimimimiquote:Op zondag 29 januari 2023 12:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
rot op
Al de hele tijd onsportief gedrag met dat smerige tijdrekken, die bal erin gooien is ook gewoon heel laag. Moet gewoon normaal gaan doen.
Grappig, ik vind het juist slim.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
rot op
Al de hele tijd onsportief gedrag met dat smerige tijdrekken, die bal erin gooien is ook gewoon heel laag. Moet gewoon normaal gaan doen.
Ga jij lekker door met juichen om jodenstreken, ik mag er ook wel wat van vindenquote:
Die bal erin gooien had weinig met tijdrekken te maken.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tijdrekken is voor teams die het niet zelf kunnen
is gewoon onderdeel van het voetbalspelquote:Op zondag 29 januari 2023 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tijdrekken is voor teams die het niet zelf kunnen
Klopt, daar hoor je mij ook niet overquote:Op zondag 29 januari 2023 12:59 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Die bal erin gooien had weinig met tijdrekken te maken.
So? Als al jouw vrienden van het dak springen, doe jij het dan ook? Tijdrekken is, imo, enkel een brevet van onvermogen.quote:En elk team doet aan tijdrekken.
So? Jij zegt dat alleen teams die het zelf niet kunnen tijdrekken. Dat is niet waar.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
So? Als al jouw vrienden van het dak springen, doe jij het dan ook? Tijdrekken is, imo, enkel een brevet van onvermogen.
Bestuur tegen de muur, Maasgebouw bestormen, dit, datquote:Op zondag 29 januari 2023 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godverdomme we staan achter op de xG
Slotout
Het is al het hele seizoen niks! #alleswegquote:Op zondag 29 januari 2023 13:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is weer helemaal niets maar als je zo blijft doorgaan word je wel kampioen!!
spelen wel echt slechtquote:Op zondag 29 januari 2023 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slotout
Twente heeft Pröpper. Klasbak.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:43 schreef bbuddybb het volgende:
En maar weer de lange bal.
Twente speelt zoveel gemakkelijker door vanuit de verdediging.
Het maakt mij allemaal niet veel uit, als we maar winnen.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is al het hele seizoen niks! #allesweg
Kwaliteit.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:07 schreef hhh38 het volgende:
Zoveel momenten met ruimte dat ze de verkeerde keuze maken of de bal gewoon verspelen
Ik vind het wel meevallen, ik vind Twente wel verrassend goed alhoewel ze voorin heel vaak de verkeerde keuzes maken. Tempo ligt ook enorm hoog. Hopelijk houdt Twente het de tweede helft niet meer vol.quote:
Als de expected koffie maar hoog is.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slotout
Szymanski heeft het na het wk nog niet niet echt te pakkenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Andere wedstrijden ging dat een stuk beter, ze zijn gewoon te gehaast. Vooral Szymanski.
Je weet dat Twente het team in de rode shirts is he?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:10 schreef Kerftminister het volgende:
Irritant team dat Twente zeg. Inclusief publiek.
Erg wisselvallig vandaag, had ook een paar mooie acties (vooral bij de 0-1)quote:Op zondag 29 januari 2023 13:10 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Szymanski heeft het na het wk nog niet niet echt te pakken
Mwa eigenlijk vind ik hem in deze wedstrijd weer beter dan in de voorgaande. Hij heeft wat verkeerde acties maar dat komt ook doordat de snelheid er nu meer in ligt dan in de voorgaande potjes.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:10 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Szymanski heeft het na het wk nog niet niet echt te pakken
Welke topwedstrijden ging dat beter dan?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Andere wedstrijden ging dat een stuk beter, ze zijn gewoon te gehaast. Vooral Szymanski.
Is dat ooit anders geweest? Dat gebrul van de publiek doel ik vooral op.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:10 schreef Kerftminister het volgende:
Irritant team dat Twente zeg. Inclusief publiek.
True, maar je zou verwachten dat we met Geertruida en het blok op het middenveld iets comfortabeler aan de bal zouden zijn...quote:
Beweegt ook heel goed door zonder bal. Wieffer mag wel eens wat sneller handelen.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:12 schreef snabbi het volgende:
[..]
Mwa eigenlijk vind ik hem in deze wedstrijd weer beter dan in de voorgaande. Hij heeft wat verkeerde acties maar dat komt ook doordat de snelheid er nu meer in ligt dan in de voorgaande potjes.
Op zich wel een paar mooie acties, incl de voorzet natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |