Dat was ook een film uit de jaren 80. Nee, Amelie staat nog op het lijstje. Ik moet eigenlijk ook bijhouden welke films ik gekeken heb, want ik ben er echt slecht in me dat vanuit het niets te herinneren. Als ik een titel zie, weet ik wel of ik die gezien heb de laatste tijd natuurlijk, maar als ik probeer op te noemen welke films ik gezien heb, schiet het niet op. Echt raar dat m'n geheugen daar zo slecht in is.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Titel zegt me niets, even gegoogled en ongetwijfeld wel eens gezien maar vergeten.
Heb je Amelie al geprobeerd?
Heb je dat met boeken niet dan?quote:Op zondag 29 januari 2023 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik de manier warop je gedahten worden overgenomen. Ik trek het echt zwaar slecht als ik een film gekeken heb en ik kan daarna niet zelf bepalen waar ik aan denk
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in mijn studentenhuis waren ooit een paar gasten die er een sport van gemaakt hadden om alleen maar in filmquotes te communiceren. Vast erg leuk voor ze maar dodelijk vermoeiend voor de rest van de wereld.
Omdat in James bond veel minder een verhaal inzit bedoel je. En als je er zelf niets aan mist is het ook prima natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik de manier warop je gedahten worden overgenomen. Ik trek het echt zwaar slecht als ik een film gekeken heb en ik kan daarna niet zelf bepalen waar ik aan denk
Sorry.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
heb ik ook pas twintig keer uitgelegd ook trouuwens.
ik slaap ook echt overal welquote:Op zondag 29 januari 2023 00:37 schreef CherryLips het volgende:
Van de week weer een paar minuten zitten slapen in de bioscoop. Ik kan dat.
In de auto als bestuurder heb ik daar geen last van, maar in de bijrijdersstoelquote:Op zondag 29 januari 2023 00:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom durf ik geen grote afstanden te rijden 's avonds.
bus?quote:Op zondag 29 januari 2023 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De hele vlucht van en naar Polen niet meegemaakt, omdat
ja boeken lees ik ook niet. Heb ooit een s De Celestijnse Belofte voor sinterklaas gekregen. Ben geloof ik tot p15 of p20 gekomen. Oprotten met die onzin.quote:
Er zijn ook leuke boeken.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja boeken lees ik ook niet. Heb ooit een s De Celestijnse Belofte voor sinterklaas gekregen. Ben geloof ik tot p15 of p20 gekomen. Oprotten met die onzin.
nou, ook als bestuurder moet ik er echt tegen vechten somsquote:Op zondag 29 januari 2023 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de auto als bestuurder heb ik daar geen last van, maar in de bijrijdersstoel![]()
![]()
Ik kan ook in bussen slapen ja.quote:
Oei.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou, ook als bestuurder moet ik er echt tegen vechten soms
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja boeken lees ik ook niet. Heb ooit een s De Celestijnse Belofte voor sinterklaas gekregen. Ben geloof ik tot p15 of p20 gekomen. Oprotten met die onzin.
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |