Uhhh okee ik ga niet proberen dit te begrijpenquote:Op zondag 29 januari 2023 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, en dit gaat heel raar klinken. Volgens mij is Recs ook de enige die het nog volgt.
Maar ik bedoelde Fles en Fles.
Die scheldpartijen zouden wel episch zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dikke ruzie zouden krijgen en elkaar daarna dan weer virtueel jankend in de armen zouden vallen.
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, en dit gaat heel raar klinken. Volgens mij is Recs ook de enige die het nog volgt.
Maar ik bedoelde Fles en Fles.
Of ze verbluffen elkaar met hun vondsten en slaan elkaar op de schouder van het lachen.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Die scheldpartijen zouden wel episch zijn.
Komt misschien van de Baileys?quote:Op zondag 29 januari 2023 00:22 schreef Senn88 het volgende:
Mijn hart is ff op een ander spoor aan het kloppen
Oh die geef ik je dan gratisquote:Op zondag 29 januari 2023 00:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, sorry, ik heb die Everything, Everywhere, All at Once film gekeken. Die sloeg ook nergens op.
Aww! Wel jammer eigenlijk dat je zoiets niet uit kunt proberen.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of ze verbluffen elkaar met hun vondsten en slaan elkaar op de schouder van het lachen.
Een paar maanden geleden was dat bij mij ook zo, maar ik ben films gaan kijken. Elke zaterdagavond een film. En het is best leuk.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die geef ik je dan gratisverwijzingen naar films moet je niet mee bij mij zijn. Ik weet niks van films. Helemaal niks van geen enkele film.
Misschien lukt het op een goede avond met een spiegel.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Aww! Wel jammer eigenlijk dat je zoiets niet uit kunt proberen.
Dan kan je zeker niet zeggen wat de leukste film was die je gezien hebt afgelopen maanden? Films mag je ook gewoon vergeten.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden was dat bij mij ook zo, maar ik ben films gaan kijken. Elke zaterdagavond een film. En het is best leuk.Ik vergeet alleen alles wel weer direct, maar dat heb ik met boeken ook.
Hmpf, voelt dat niet heel onrustig? Dat heb ik ook een tijd gehad toen ik lang ziek was geweest.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee is bijwerking van medicatie die ik sinds kort gebruik hartslag is nu 100
in mijn studentenhuis waren ooit een paar gasten die er een sport van gemaakt hadden om alleen maar in filmquotes te communiceren. Vast erg leuk voor ze maar dodelijk vermoeiend voor de rest van de wereld.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden was dat bij mij ook zo, maar ik ben films gaan kijken. Elke zaterdagavond een film. En het is best leuk.Ik vergeet alleen alles wel weer direct, maar dat heb ik met boeken ook.
Ja nogal.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmpf, voelt dat niet heel onrustig? Dat heb ik ook een tijd gehad toen ik lang ziek was geweest.
Hoe lang geleden is Minous eigenlijk? Misschien zou je het inmiddels stukken beter trekken? Je wordt ook ouder enzo, meer levenservaring alles.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in mijn studentenhuis waren ooit een paar gasten die er een sport van gemaakt hadden om alleen maar in filmquotes te communiceren. Vast erg leuk voor ze maar dodelijk vermoeiend voor de rest van de wereld.
Leukste weet ik niet, maar ik vond Taxi Driver een boeiend sfeertje hebben.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan kan je zeker niet zeggen wat de leukste film was die je gezien hebt afgelopen maanden? Films mag je ook gewoon vergeten.Er zijn er maar een paar die echt een beetje blijven hangen en dat is dan meteen een compliment voor de film.
Hmm, dat is kut. Misschien even een frisse neus halen of is er niets tegen te doen omdat het door die medicatie komt?quote:
Ik ken het. Ik kan dat totaal niet en het is inderdaad heel vermoeiend.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in mijn studentenhuis waren ooit een paar gasten die er een sport van gemaakt hadden om alleen maar in filmquotes te communiceren. Vast erg leuk voor ze maar dodelijk vermoeiend voor de rest van de wereld.
Nee kom op Minoes is echt een film van niks. Ik trek films gewoon totaal niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe lang geleden is Minous eigenlijk? Misschien zou je het inmiddels stukken beter trekken? Je wordt ook ouder enzo, meer levenservaring alles.
Titel zegt me niets, even gegoogled en ongetwijfeld wel eens gezien maar vergeten.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Leukste weet ik niet, maar ik vond Taxi Driver een boeiend sfeertje hebben.
Ik deed toen wel eens ademhalingsoefeningen op YouTube. Daar kreeg ik m'n hartslag wel een beetje mee omlaag soms, maar ja, als het van medicatie komt, weet ik niet of dat werkt. Denk je dat je hartslag ook wat hoger is omdat je voelt dat je hartslag hoog is en je er daardoor op gaat letten?quote:
Waar zit het verschil dan in?quote:Op zondag 29 januari 2023 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee kom op Minoes is echt een film van niks. Ik trek films gewoon totaal niet.
ja james Bond of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |