SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Naah nee zo ben ik nietquote:Op zondag 29 januari 2023 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, nee, deels. Een beetje?
Nu probeer ik heel hard de goede woorden te vinden voor een goede reactie hierop. Misschien wel dat ik bovenal vind dat jezelf nu te kort doet.
En pas op want je bevindt je in een positie dat je straks opeens vast zit aan een minimeet.
Ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga het een keer proberen voor de grap.
Ah, ja, mezelf tekort doen was ook weer niet de bedoeling.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, nee, deels. Een beetje?
Nu probeer ik heel hard de goede woorden te vinden voor een goede reactie hierop. Misschien wel dat ik bovenal vind dat jezelf nu te kort doet.
En pas op want je bevindt je in een positie dat je straks opeens vast zit aan een minimeet.
Is ook met stukjes toch?quote:Op zondag 29 januari 2023 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vindt.
Ik heb ook nog havermoutpap gekocht.
Als ik nou toch bezig ben...
Ik weet niet of ik dit gesprek helemaal snap.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ja, mezelf tekort doen was ook weer niet de bedoeling.Oh wacht, ben ik nu meegaand?
Dat zou ik misschien nog wel aankunnen.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Recce en Liesje gaan minimeetennou prima leuk toch
De gortepap wel, de havermoutpap: nog geen ideequote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou ik misschien nog wel aankunnen.
Bloeddruk in orde?quote:Op zondag 29 januari 2023 00:11 schreef Senn88 het volgende:
Ik stond op om mijn oplader uit de woonkamervte halen werd me een partij duizelig
Ik bedoelde idd gortequote:Op zondag 29 januari 2023 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De gortepap wel, de havermoutpap: nog geen idee
Ja klopt, er zit gerst inquote:
Gewoon het hele papvak gekocht? Maar wat is havermoutpap? Is dat van melk? En bestaat er havermoutpap met havermelk?quote:Op zondag 29 januari 2023 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vindt.
Ik heb ook nog havermoutpap gekocht.
Als ik nou toch bezig ben...
Is de dagcijfers nog steeds een dingetje?quote:
Haha, ik ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit gesprek helemaal snap.
nee baggeren mag daar ook nietn. Maar verywhere else welquote:Op zondag 29 januari 2023 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is de dagcijfers nog steeds een dingetje?Ik heb een note omdat ik daar altijd ging baggeren. Omdat dat niet mocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |