Krabby gaat weer het onderspit delven.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:ZKA vs Krabby, wat is jouw voorspelling?
Graag openheid van zaken in het kader van de WOB.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:15 schreef onlogisch het volgende:
Ik maak net een mokerdomme fout. Gelukkig was @:GGMM er om dit te herstellen
Bedankt makker.
Net als @onlogisch heb je dus een mokerdomme fout gemaakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:20 schreef GGMM het volgende:
Laten we het erop houden dat zonder mij onlogisch niet langer op het forum had kunnen posten.
Goed om te lezen dat je het grapje van @GGMM begrijpt. Ik ben erg trots op je Gurley.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Net als @:onlogisch heb je dus een mokerdomme fout gemaakt.
Ik heb helemaal niet gereageerd op het grapje van @GGMM dus misschien denk ik wel echt dat hij verwacht overladen te worden met complimentjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat je het grapje van @:GGMM begrijpt. Ik ben erg trots op je Gurley.
Jeetje. Er staat mij wat te wachten vanmiddag zeg.quote:Kijkers raken op sociale media niet uitgepraat over de derde aflevering van de nieuwe HBO-serie. ‘Aflevering 3 is het beste wat je dit jaar gaat zien’, twittert iemand. ‘Ik durf zelfs te zeggen: het beste wat er ooit gemaakt is. Als dit de standaard voor deze serie blijft zal het prijzen regenen op The Last Of Us’, schrijft een ander.
speel gewoon de gamequote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Graag jullie reviews van TLOU aflevering 3
@:Caland
@:Scrummie
@:maxi-mus
@:GGMM
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Beetje opletten, waanzinnige debiel.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
The last of us S1E3
5/10, Adolf did not die for this
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie zie review
Caland gaf het een 5 (lol)quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Tim Hofman vond het het beste dat hij ooit gezien had, dus ik denk dat ik wel in de goede richting zit.quote:
Ik klik je mentions altijd weg, vandaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Beetje opletten, waanzinnige debiel.
Tim Hofmanquote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Tim Hofman vond het het beste dat hij ooit gezien had, dus ik denk dat ik wel in de goede richting zit.
Is die nog niet uit de kast danquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja, zijn vriendin heeft een heel laag libido of zo.
Nou ja, moeten zij weten.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Lijkt me echt een verschrikkingquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja, zijn vriendin heeft een heel laag libido of zo.
Nou ja, moeten zij weten.
Ze heeft vast een heel mooi karakter.quote:
Die staat al in het topicquote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Kort, bondig. Leest erg fijn weg.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die staat al in het topic
maar ik zal hem even opnieuw schrijven:
6,5/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |