Is cultuur daar moet je respect voor hebbenquote:Op zondag 29 januari 2023 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee zij vinden het doodnormaal. Ik heb al een grafhekel aan verkleinwoorden maar wijffie slaat alles.
Gefeliciteerd ouwe reus.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:21 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws
Ik ben geslaagd voor m'n eerste tentamen.
Jullie kunnen je gebakje ophalen bij @:scrummie
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:21 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws
Ik ben geslaagd voor m'n eerste tentamen.
Jullie kunnen je gebakje ophalen bij @:scrummie
Ik heb een hekel als men in Nederland hun kinderen kids noemtquote:Op zondag 29 januari 2023 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee zij vinden het doodnormaal. Ik heb al een grafhekel aan verkleinwoorden maar wijffie slaat alles.
held?quote:Op maandag 30 januari 2023 11:43 schreef KingRoland het volgende:
De kids
Krijg gauw even een held ernstige griep
Oh, dat heb ik met ‘mijn lief’ en ‘beteugelen’.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb een hekel als men in Nederland hun kinderen kids noemt
me mannetjequote:Op maandag 30 januari 2023 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik met ‘mijn lief’ en ‘beteugelen’.
Verschrikkelijk ja. Laatst nog de kantinejuffrouw (mens is begin 30 of zo) tegen haar collega ; Oh veel plezier en geniet ervan met je mannetje.quote:
Wijze woorden makkerquote:Op maandag 30 januari 2023 12:12 schreef Sked het volgende:
Praat gewoon normaal of rot op. Zo simpel is het.
Oké, graag ook alle dialecten verbieden dan.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:12 schreef Sked het volgende:
Praat gewoon normaal of rot op. Zo simpel is het.
quote:Op maandag 30 januari 2023 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oké, graag ook alle dialecten verbieden dan.
Ben ik helemaal voor in.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oké, graag ook alle dialecten verbieden dan.
Gaat wel alle joie de vivre (quote:
Ik vind eigenlijk alleen @Haags wel mooi, of is dat dan weer geen dialectquote:Op maandag 30 januari 2023 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaat wel alle joie de vivre () eraf.
![]()
Gronings vind ik wel meesterlijk.
Dat klinkt eigenlijk echt niet. Wel erg leuk om na te doen.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen @:haags wel mooi, of is dat dan weer geen dialect
Daar komen we wel overheen.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaat wel alle joie de vivre () eraf.
![]()
Gronings vind ik wel meesterlijk.
Ik vind Limburgs nog net iets kutter.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:59 schreef onlogisch het volgende:
Brabants is wel het meest treurige wat er is.
Onverstaanbaar.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Limburgs nog net iets kutter.
Je komt vaak op een manege of sm club?quote:Op maandag 30 januari 2023 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik met ‘mijn lief’ en ‘beteugelen’.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |