Maar had hij hem nou vergoed gehadquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:22 schreef BB-King het volgende:
Mooi verhaal van Bart en zijn gekochte kapotte TV bij de Makro.
Waardeloos verhaal van MAquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:22 schreef BB-King het volgende:
Mooi verhaal van Bart en zijn gekochte kapotte TV bij de Makro.
Nee ze zouden nog een keer terug bellen maar nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Maar had hij hem nou vergoed gehad
Gewoon om lachen. Hoort bij BB je irriteren aan mensen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:20 schreef Lillfex het volgende:
Als het zo blijft ga ik afhaken Weet niet of ik Rob nog langer kan velen en om elke keer de wisselen van scherm is me teveel moeite
Trouwens, bier bevat vrouwelijke hormonen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mijn tepels ook, maar volgens de vrouw door pils drinken.
Van vrachtwagen gevallen??hahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:24 schreef Kayro het volgende:
[..]
Waardeloos verhaal van MA
Tv 2 mnd oud.. hele dure geen garantie. Bla bla
Nou lekker danquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee ze zouden nog een keer terug bellen maar nooit gebeurd.
Die moet in therapie als die zou verliezen van Ilsequote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:19 schreef freaky40 het volgende:
Ilse zal het wel net niet winnen van 'de' Danny...
Het hielp waarschijnlijk ook niet echt dat hij zo boos werd dat hij de TV door de winkel gooide.quote:
Nee hoor ik kreeg het van stressquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:06 schreef ben34567 het volgende:
Danny heeft pukkels op zijn rug wat duidt op hormonengebruik
🤣quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Van vrachtwagen gevallen??hahaha
Kort samengevat:quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:31 schreef ben34567 het volgende:
Ik ben tevreden indien Rob en Danny blijven. Ilse die Danny en Rob klopt zou één mooi tv moment opleveren maar daarna wel weer saaie tv. Rob gaat nog tirades hebben en Danny gaat nog dingen doen om gehaat te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |