Ik vind hem sowieso komisch. Hij wil zo graag ouder lijken, maar ik zie echt nog een kind, met bijpassende stem inderdaad. Hij is zeker nog geen smooth italiaan. Zeker in dat pakkie wat ie aanheeft nu. Alsof ie een sexy italiaan aan het cosplayen is.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:01 schreef Yolk het volgende:
[..]
Michelangelo net zo. Stem van een stripfiguur à la Donald Duck. Kan er niet langdurig naar luisteren, soms heeft het zelfs een komisch effect.
Ik denk eerde broodjes in zonnebloemolie gebakken gebruik. Jason vroeg zich ook al af vanwaar hij puisten kreeg.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:06 schreef ben34567 het volgende:
Danny heeft pukkels op zijn rug wat duidt op hormonengebruik
Ik zat me net af te vragen of hij het expres doet, zo lijkt het wel hequote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:07 schreef Kayro het volgende:
Heb nog niet veel met Ias
Maar dat triggeren van Danny vink wel leuk..
Lekker prikken😁
Ken er niks van, maar zou me niet verbazen om zulk een body te hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:06 schreef ben34567 het volgende:
In die wereld neemt elke gast anabolen. Is geen zeldzaamheid.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ken er niks van, maar zou me niet verbazen om zulk een body te hebben.
Ik toch niet ?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]
In die wereld neemt elke gast anabolen. Is geen zeldzaamheid.
Wel de mensen die leven voor de fitness en het doen om echt breed te zijn en niet gewoon wat naturel spieren te hebben. Zijn body kan je bijna niet krijgen door gewichten te heffen. Zijn tepels duiden ook op hormonengebruik.quote:
En michelangelo dan die heeft nog meer borsten als menige vrouw en hij is pas 21quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:12 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wel de mensen die het doen om echt breed te zijn en niet gewoon wat naturel spieren te hebben. Zijn body kan je bijna niet krijgen door gewichten te heffen. Zijn tepels duiden ook op hormonengebruik.
Michelangelo staat niet zo breed hoor; hij is gewoon mooi droog maar misschien gebruikt hij dat ook. Hij is vrij ijdel.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En michelangelo dan die heeft nog meer borsten als menige vrouw en hij is pas 21
Ali heeft absoluut geen lelijke kop!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:56 schreef Kinga het volgende:
Even eerlijk he. Als Ali zijn mond houdt, vind ik hem best knap. Mooie ogen heeft ie. Maar de seconde dat die mond opengaat, droog ik op. ZIjn stem en manier van praten verpest hem.
ff random gedachte![]()
Het wat?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begrijp dat. Op ons landschapsbureel heeft ook iedereen zijn vaste plaats.
Ja of gewoon acne. Had er vroeger ook last van en nooit van mijn leven hormonen gebruiktquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:06 schreef ben34567 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Iemand nog de laatste stand in die Facebook groep gezien?
Mijn tepels ook, maar volgens de vrouw door pils drinken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:12 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wel de mensen die leven voor de fitness en het doen om echt breed te zijn en niet gewoon wat naturel spieren te hebben. Zijn body kan je bijna niet krijgen door gewichten te heffen. Zijn tepels duiden ook op hormonengebruik.
In combinatie met zijn lichaam en tepels is het wel een hint. Ook moet je in de fitness anabolen nemen als je niet achter wil lopen met de andere zware fitnessmannenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja of gewoon acne. Had er vroeger ook last van en nooit van mijn leven hormonen gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |