Kan dit in een ander topic? Dit is het commentaar op de streamsquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik hoop dat als Ilse gered wordt dat ze dan ietsjes positiever over gaat komen, als ze weet dat ze wat liefde van de kijker heeft gekregen, zou zomaar kunnen dat dat een positief effect op haar kan hebben
Ja?, slidings?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik hoop dat als Ilse gered wordt dat ze dan ietsjes positiever over gaat komen, als ze weet dat ze wat liefde van de kijker heeft gekregen, zou zomaar kunnen dat dat een positief effect op haar kan hebben
Voor de rest alles oke??quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:51 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Rob wordt winnaar van BB2023
Klopt, en enkel dit is de reden dat Rob er nog een tijd gaat inzitten (als het normaal loopt). Omdat heel het huis gaat denken dat hij sterk staat en ook niemand hem nog gaat durven nomineren om die reden (hij heeft daar namelijk bij iedereen over liggen zeiken)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:59 schreef ben34567 het volgende:
Ilse heeft jammer genoeg maar een paar dagen echt kunnen genieten van het huis. Ze heeft pech dat haar goede kanten en de slechte kanten van Rob te laat zullen getoond worden in de afleveringen want ondertussen heeft zowat iedereen al gestemd.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:57 schreef Hunter het volgende:
[..]
Kan dit in een ander topic? Dit is het commentaar op de streams
Dat verwacht ik niet, maar hij komt wel ver.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:51 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Rob wordt winnaar van BB2023
Dood vogeltje.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:54 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Ilse heeft er zin in vanavond (en heeft een koortslip)
Ja ik weet wel wat je bedoeld over haar stem maar vind het toch prettig om naar te luisteren. Lekker rustig wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:06 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Hahahaha, Ilse heeft toch echt ook haar stem niet mee, bij haar klinkt alles een beetje zielig.
Ik wil haar eigenlijk wel echt eens een "actief" spel zien spelen, dat hebben we toch nog niet gehad he?
hoe zou zij door een doolhof kruipen?
ze heeft zo veel leuke gezichtenquote:
Ik ook hoor!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wat je bedoeld over haar stem maar vind het toch prettig om naar te luisteren. Lekker rustig wel.
Het medium van astro tv was dit keer niet beschikbaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Astro medium voorspelling van vorige week is uitgekomen!! Is het misschien mogelijk dat je nog een voorspelling aanvraagt bij het medium van astro tv?
Zaterdag 28 januari exit Big Brother: Rob, Danny, ilse?
die kan beter flesjes water blijven verzamelenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het medium van astro tv was dit keer niet beschikbaar.
Iets met fraude geloof ik. Tijdens mijn belletje hoorde ik op de achtergrond nog een bekende stem van SBS6 ''DAT DIT KAN IN NEDERLAND!'' roepen.
Ik ben via een omweg in contact gekomen met ene Jomanda uit Canada.
Deze persoon schijnt ook medium te zijn en verzamelaar van flesjes water.
Zij voorspelde het volgende:
Rob als eerste door.
Daarna gaat het tussen Danny en Ilse.
Uiteindelijk Ilse naar huis.
inderdaad, is bij elke reality show zo. utopia, een jaar van je leven en big brother. misschien moet het ook van de febo?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:16 schreef ben34567 het volgende:
Vind het nog altijd apart dat ze zich mooi maken voor de zaterdagshow terwijl ze al 24/7 zichtbaar zijn voor het publiek
En dat voor die luttele minuten tussen instartjes van de afgelopen weken/dagen/uren.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:16 schreef ben34567 het volgende:
Vind het nog altijd apart dat ze zich mooi maken voor de zaterdagshow terwijl ze al 24/7 zichtbaar zijn voor het publiek
Het moet van febo want ze moeten nette kleding meepakken naar het huisquote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
inderdaad, is bij elke reality show zo. utopia, een jaar van je leven en big brother. misschien moet het ook van de febo?
Utopia had geen liveshow, en dat was eigenlijk wel prima en een EJVJL ook niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
inderdaad, is bij elke reality show zo. utopia, een jaar van je leven en big brother. misschien moet het ook van de febo?
Doen ze ook voor een feestje, ik snap dat ook nooitquote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:16 schreef ben34567 het volgende:
Die ze niet krijgen hahahahquote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doen ze ook voor een feestje, ik snap dat ook nooit
bij utopia gingen ze altijd overdreven netjes gekleed tijdens de stemmingen omdat ze zeker wisten dat deze fragmenten sowieso op tv kwamen, dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Utopia had geen liveshow, en dat was eigenlijk wel prima en een EJVJL ook niet.
Nee, ze moeten er wel even op wachten. Maar misschien dit jaar een BB zonder feestjesquote:
ook wel triest dat ze alleen een feestje kunnen hebben met alcoholquote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze moeten er wel even op wachten. Maar misschien dit jaar een BB zonder feestjes
Oh ja, op die manier. Vreemd gedrag.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
bij utopia gingen ze altijd overdreven netjes gekleed tijdens de stemmingen omdat ze zeker wisten dat deze fragmenten sowieso op tv kwamen, dat bedoelde ik eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |