Eh?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bah! Seks!
En dan nog wel op zondag
Volgens mij kocht ik daar de laatste keer voor veel een gigazak Ceylonpijpjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:02 schreef minilot het volgende:
En voor kaneelbehoefte thuis, altijd deze:
https://nl.pit-pit.com/products/ceylon-kaneelpoeder
Ik heb nog nooit klachten gehad over harde uien of harde paprika.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:49 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb een slowcooker gekregen, m'n nicht had een in het kerstpakket.
https://www.libelle-lekke(...)oker-voor-en-nadelen
Daar lees ik dat uien en paprika hard blijven? Das niet de bedoeling. Even voorbakken dan?
Jullie durven 🙃quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Wij hebben net een heuse woondecoratiewinkel bezocht en 30+ behangboekenlater hebben we zowaar een mooi behang dat ook praktisch in de ruimte past gevonden
![]()
[ afbeelding ]
Super mooi! Ben benieuwd hoe het staat in je huisquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Wij hebben net een heuse woondecoratiewinkel bezocht en 30+ behangboekenlater hebben we zowaar een mooi behang dat ook praktisch in de ruimte past gevonden
![]()
[ afbeelding ]
We moeten wel. Er is in de keuken niets anders dat wat leven in de brouwerij brengt.quote:
In de keuken. Als je nog herinnert, de muur naast het trapje richting het toilet. 5 meter hoog dusquote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een leuk behang @:Lucky_Strike. Waar komt het?
Gaaf! Vertel vertel vertel!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Super mooi! Ben benieuwd hoe het staat in je huis![]()
Wij kochten een keuken met ALLES!
Ik was lui dus er staat niet veel in.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We moeten wel. Er is in de keuken niets anders dat wat leven in de brouwerij brengt.
[..]
In de keuken. Als je nog herinnert, de muur naast het trapje richting het toilet. 5 meter hoog dus
[..]
Gaaf! Vertel vertel vertel!
Of ik gluur even in je topic.
Nogal. We kijken al 5 jaar tegen gipsplaten en een bouwvloer aanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Goede plek! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat (jullie vast ook)
Wat een complete keuken. Heerlijk hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was lui dus er staat niet veel in.
Maar wel een plaatje.
Ik wilde graag een barretje om te zitten en dat lukt! En 2 full size ovens, een quooker, een bora kookplaat, een xl vaatwasser en een grote koelkast met vriezer. Echt alles
kaneel is lekker en kan in heel veelquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij kocht ik daar de laatste keer voor veel een gigazak Ceylonpijpjes.
Kan nog jaren vooruit. Was toch iets meer dan ik in gedachten had.
Heel tof!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met de verkoop van het huis?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:59 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben vandaag de nieuwe vloer uitgezocht. Tenminste, de gietvloer voor beneden en de zolder. Voor de eerste nog wel een pvc uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |