Eh?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bah! Seks!
En dan nog wel op zondag
Volgens mij kocht ik daar de laatste keer voor veel een gigazak Ceylonpijpjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:02 schreef minilot het volgende:
En voor kaneelbehoefte thuis, altijd deze:
https://nl.pit-pit.com/products/ceylon-kaneelpoeder
Ik heb nog nooit klachten gehad over harde uien of harde paprika.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:49 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb een slowcooker gekregen, m'n nicht had een in het kerstpakket.
https://www.libelle-lekke(...)oker-voor-en-nadelen
Daar lees ik dat uien en paprika hard blijven? Das niet de bedoeling. Even voorbakken dan?
Jullie durven 🙃quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Wij hebben net een heuse woondecoratiewinkel bezocht en 30+ behangboekenlater hebben we zowaar een mooi behang dat ook praktisch in de ruimte past gevonden
![]()
[ afbeelding ]
Super mooi! Ben benieuwd hoe het staat in je huisquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Wij hebben net een heuse woondecoratiewinkel bezocht en 30+ behangboekenlater hebben we zowaar een mooi behang dat ook praktisch in de ruimte past gevonden
![]()
[ afbeelding ]
We moeten wel. Er is in de keuken niets anders dat wat leven in de brouwerij brengt.quote:
In de keuken. Als je nog herinnert, de muur naast het trapje richting het toilet. 5 meter hoog dusquote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een leuk behang @:Lucky_Strike. Waar komt het?
Gaaf! Vertel vertel vertel!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Super mooi! Ben benieuwd hoe het staat in je huis![]()
Wij kochten een keuken met ALLES!
Ik was lui dus er staat niet veel in.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We moeten wel. Er is in de keuken niets anders dat wat leven in de brouwerij brengt.
[..]
In de keuken. Als je nog herinnert, de muur naast het trapje richting het toilet. 5 meter hoog dus
[..]
Gaaf! Vertel vertel vertel!
Of ik gluur even in je topic.
Nogal. We kijken al 5 jaar tegen gipsplaten en een bouwvloer aanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Goede plek! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat (jullie vast ook)
Wat een complete keuken. Heerlijk hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was lui dus er staat niet veel in.
Maar wel een plaatje.
Ik wilde graag een barretje om te zitten en dat lukt! En 2 full size ovens, een quooker, een bora kookplaat, een xl vaatwasser en een grote koelkast met vriezer. Echt alles
kaneel is lekker en kan in heel veelquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij kocht ik daar de laatste keer voor veel een gigazak Ceylonpijpjes.
Kan nog jaren vooruit. Was toch iets meer dan ik in gedachten had.
Heel tof!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met de verkoop van het huis?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:59 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben vandaag de nieuwe vloer uitgezocht. Tenminste, de gietvloer voor beneden en de zolder. Voor de eerste nog wel een pvc uitzoeken.
Het was na een week verkocht, maar we wachten nog wel op het financiële voorbehoud.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe gaat het met de verkoop van het huis?
Pvc voor de gietvloer?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:59 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben vandaag de nieuwe vloer uitgezocht. Tenminste, de gietvloer voor beneden en de zolder. Voor de eerste nog wel een pvc uitzoeken.
Wat is deze?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bah! Seks!
En dan nog wel op zondag
Ohja, daar was ik een woord vergeten inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Pvc voor de gietvloer?
Eerste verdieping!
Niet de eerste uit de vorige zin.
Nvm
Maar gietvloerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, daar was ik een woord vergeten inderdaad.Voor de eerste verdieping, anders lijkt het me wel heel erg veel gietvloer.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, uien voor uiensoep Karameliseer ik ook altijd in de slowcookerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:49 schreef derLudolf het volgende:
Daar lees ik dat uien en paprika hard blijven? Das niet de bedoeling. Even voorbakken dan?
Over 2,5 week komt er een team van 4 mannen 4 of 5 dagen lang vullen, plamuren, schuren, schilderen en behangen. Ik ga maandag de timmerman vragen om gelijk daarna de vloer te leggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:53 schreef AnneX het volgende:
Vijf meter hoogEen kleurrijke muur. Fraai zeg.
Daar komt iemand voor hè…voor de 5 meter? Een ladder? Een steiger?
Volgens de regels moet dat met een steiger.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:53 schreef AnneX het volgende:
Vijf meter hoogEen kleurrijke muur. Fraai zeg.
Daar komt iemand voor hè…voor de 5 meter? Een ladder? Een steiger?
Ik lees dat helemaal niet in dat artikel? Ben ik kippig of heb je de verkeerde link gestuurd?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:49 schreef derLudolf het volgende:
Oh dat. Dat las ik anders. Ze bedoelen dat je groenten niet een soort puree worden. Je paprika blijft gewoon herkenbaar als paprika, gaat niet op in de massa.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:12 schreef derLudolf het volgende:
Voordelen:
Hoewel je het anders zou verwachten, worden groenten er niet papperig in – zolang je ze niet voorkookt
Tussen rauw en tot snot koken zit nog een heel verschil. Maar paprika blijft echt niet knapperig hard, maar (zeker een wat dikker stuk) heeft nog wel een bitequote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:12 schreef derLudolf het volgende:
Voordelen:
Hoewel je het anders zou verwachten, worden groenten er niet papperig in – zolang je ze niet voorkookt
Er valt nog steeds niets te zien, dus nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:53 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela ook beslissingen genomen. Komt dichterbij. Heb je al gezien hoe ver de bouwers de grond uit zijn? Gaan jullie regelmatig even kijken?
Papperig is overgaar en bleeegh, gaar is nom en een stadium vóór papperig.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:12 schreef derLudolf het volgende:
Voordelen:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net telefoon van het baasje van twee van mijn opvangers…. een van de meisjes blijkt heel ziek te zijn (kanker) en inslapen is waarschijnlijk de meest diervriendelijke optie. Nog geen drie jaar oud… zo sip
Piep vond dat ze te weinig besproken was hier of zo?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Piep heeft trouwens vandaag een nieuwe kotsvariant uitgeprobeerd. Projectielkotsen tijdens het kokken
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Piep vond dat ze te weinig besproken was hier of zo?
Ach wat sneuquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net telefoon van het baasje van twee van mijn opvangers…. een van de meisjes blijkt heel ziek te zijn (kanker) en inslapen is waarschijnlijk de meest diervriendelijke optie. Nog geen drie jaar oud… zo sip
Poesje van slagquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen![]()
Ze zal de injectie tegen artrose aan het verwerken zijn. Dat gebeurt vaker, ook na een vaccinatie. Dit was wel een bizarre kotsactie zeg. Grote hoeveelheid ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hmm in goulash wil ik paprika toch wel papperig hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Papperig is overgaar en bleeegh, gaar is nom en een stadium vóór papperig.
Ik heb het idee dat jij andere definities van hard en papperig hebtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmm in goulash wil ik paprika toch wel papperig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |