Die hele familie heeft "Rob blijft" gekozen. Kan niet anders !quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:53 schreef xdiashalizx het volgende:
Denk dat Rob zijn vrouw thuis zit te bibberen als hij eruit moet, moet zij weer naar al die verhalen luisteren, arm mens.
Bridgetquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:48 schreef Krambo het volgende:
[..]
Jammer dat Bridget niet meer presenteert, die kon dat zo lekker
Vele mensen noemen Jaqueline Angelique, dat maakt haar niet uit, dat maakt ze heel haar leven al mee. Excuses dat ik me nu ook vergis.quote:
En moet zij hem vertellen hoe de meeste BB kijkers over hem denkenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:53 schreef xdiashalizx het volgende:
Denk dat Rob zijn vrouw thuis zit te bibberen als hij eruit moet, moet zij weer naar al die verhalen luisteren, arm mens.
Angelique ???quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Angelique is heren en dameskapper, maar heeft bewust geen scharen en kappersspullen meegenomen.
wie is dat?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Angelique is heren en dameskapper, maar heeft bewust geen scharen en kappersspullen meegenomen.
Daarom altijd een blikkie bij hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:58 schreef suzi1 het volgende:
ik was een keer op vakantie in frankrijk en ik zat in t zonnetje. en ineens een prik zoo in mn nek. heb met bier ingesmeerd. na half uur weg he!
Die heeft waarschijnlijk nog geen behoefte aan die avond/nachtbraker.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:53 schreef xdiashalizx het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:59 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom altijd een blikkie bij hebbenen het handige is, 30, 40 minuutjes in de vriezer en is gewoon lekker koud.
NOg even en er wordt weer een petitie gestartquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wordt allemaal zwaar overdreven, als dit al pestgedrag word genoemd mag er helemaal niets meer gezegd worden. Misschien eens terug blaffen dan is het snel opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |