Mooi is dat en wat als je koffie wilt of naar de plee moet?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:03 schreef Harry het volgende:
Marciano: de keuken gaat zo dicht. Er komt een doek voor de keuken. Rond 17.00 uur is het thema Uit eten.
Kenzy zegt, dat ze de hele dag in de keuken bezig zal zijn. Ze wil niet omkleden.
De anderen gaan raden wat ze zullen gaan eten.
Dat doek hangt voor de keuken je kan gewoon naar de wc en koffie en thee zal wel in devloods staan.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi is dat en wat als je koffie wilt of naar de plee moet?
Daar had Kenzi het over met boodschappen doen in kantoor. Mischien nog meer dingen want lijkt me best veel werk sushi maken voor 25 mensen als avond eten.quote:
Daarom denk ik cartering erbij..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar had Kenzi het over met boodschappen doen in kantoor. Mischien nog meer dingen want lijkt me best veel werk sushi maken voor 25 mensen als avond eten.
Voor toilet en douche moet je toch door de keuken, de wasmachines die staan gelijk links.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat doek hangt voor de keuken je kan gewoon naar de wc en koffie en thee zal wel in devloods staan.
feestje ?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:17 schreef puzziepie het volgende:
Wat staat er vandaag op de planning?
Ja maar waarom dan zo geheimzinnig?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mag catering alleen Jumbo bol.com marktplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |