‘Deze tijd niet kunnen bijbenen’. Hier waarschuwen ze al minimaal 10 jaar voor. De mensen die nu 70 zijn waren toen 60. Daar mag je toch van verwachten dat ze het nu inmiddels wel in hun hoofd hebben geprent of niet dan. En indien niet, tsja… zeg niet dat ze nooit gewaarschuwd zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:13 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Je bent een next-level debiel als je niet snapt dat er genoeg ouderen bestaan die deze tijd niet kunnen bijbenen en hier dus intrappen. Het zijn altijd de ouderen die verneukt worden door dit soort oplichter kutvolk. Helemaal in een rolstoel trappen die klootzakken, worden ze mak van.
Stukje overloop van Ter Apelquote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:08 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Vast
Drachten en Heerenveen zitten ook vol met getint tuig.
De meeste 60 ers die ik ken redden zich wel op dit gebied. Maar alles van 75+ is al een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
‘Deze tijd niet kunnen bijbenen’. Hier waarschuwen ze al minimaal 10 jaar voor. De mensen die nu 70 zijn waren toen 60. Daar mag je toch van verwachten dat ze het nu inmiddels wel in hun hoofd hebben geprent of niet dan. En indien niet, tsja… zeg niet dat ze nooit gewaarschuwd zijn.
Voor iemand van 95 vind ik dit een compleet ander verhaal.
Nee we hebben niemand gezien. is ie plots verdwenen? Nee wij weten nergens van. Wat wilde ie hier doen dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:41 schreef havanagila het volgende:
Wat zouden jullie doen als je bejaarde vader of moedertje zo'n berichtje heeft gehad en er morgenmiddag zo'n oplichter het pinpasje komt ophalen?
Denk niet dat ik de politie zou bellen......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |