Mijn kater is te dik en lui om dat voor elkaar te krijgen. Die slaapt liever op de verwarming.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:57 schreef Bocaj het volgende:
Wiens kat heeft wel eens een vogel gegrepen? Monkyyy?
Gaat hij op dieet?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn kater is te dik en lui om dat voor elkaar te krijgen. Die slaapt liever op de verwarming.
Ben ik jouw kat?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn kater is te dik en lui om dat voor elkaar te krijgen. Die slaapt liever op de verwarming.
Nopequote:
Deed hij dat maar.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:45 schreef Bocaj het volgende:
Poetin moet haast wel uit zijn vel springen als hij hoort wat Oekraïne allemaal krijgt aan moderne oorlogswapens.
Met hem een blokje om dan met een tuigje?quote:
Een zin uit een boek dat ik aan het lezen benquote:
Dat dacht ik ook van mijn oude theemutsen toen ik van vierhoog naar een echt huis verhuisde.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Met hem een blokje om dan met een tuigje?
Muisjes krijgt hij wel te pakken, die kunnen tenminste niet wegvliegenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van mijn oude theemutsen toen ik van vierhoog naar een echt huis verhuisde.
De mijne kregen een belletje.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Muisjes krijgt hij wel te pakken, die kunnen tenminste niet wegvliegen
2020 in een restaurant.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:54 schreef NoCigar het volgende:
Rutte tilt hem straks een paar keer op. Wel goede beelden eigenlijk.
Monopoliepositie, geen concurrentie, alles duurder!quote:
Die herinner ik me nog ja.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
2020 in een restaurant.
[ afbeelding ]
Omdat adverteren door het televisie-monopolie duurder gemaakt kan worden zouden onze boodschappen nog duurder worden, verkondigt die ex-zenderbaas.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:05 schreef Bocaj het volgende:
Monopoliepositie, geen concurrentie, alles duurder!
Die kan niet onderhandelen, te onzeker.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:12 schreef Bocaj het volgende:
Ik zie Welmoed nog wel eens overstappen naar de commerciëlen.
Dat mag volgens mij niet eens van de AVG.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:19 schreef superniger het volgende:
Ik zou dit als ouder niet toestaan. Dat een leraar zomaar je kind op tiktok plaatst.
Zou ik ook niets vinden.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:19 schreef superniger het volgende:
Ik zou dit als ouder niet toestaan. Dat een leraar zomaar je kind op tiktok plaatst.
Tegenwoordig moet ik internet bankieren via een app op mijn mobiel. Gedoe met qr codes enzo.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:17 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb 2 telefoons, Smart en Dom.
Voor bellen gebruik ik veel de domme telefoon.
Smart alleen voor Tracking post, Telebank (saldo check) en wat ander (handig) zooi. (Picnic etc.)
Doe niet aan FB, Twitter, TikTok, Insta, WhatsApp.
Voor Ideal betaling wel fijn en snel. (ABN houdt e-reader erin volgens mij.)quote:Op maandag 30 januari 2023 23:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet ik internet bankieren via een app op mijn mobiel. Gedoe met qr codes enzo.
De e-reader hebben ze afgeschaft.
Ik forum op mijn mobiel, lees de krant en nieuws.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:17 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb 2 telefoons, Smart en Dom.
Voor bellen gebruik ik veel de domme telefoon.
Smart alleen voor Tracking post, Telebank (saldo check) en wat ander (handig) zooi. (Picnic etc.)
Doe niet aan FB, Twitter, TikTok, Insta, WhatsApp.
En nu zetten ze elkaar op TikTok, al op de lagere school.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:22 schreef NoCigar het volgende:
Kinderen herkenbaar op soc.media plaatsen bij een b.v. sportdag door een school mag iig niet. Zo begreep ik althans van alle onderwijsmensen die ik ken.
Wordt wel moeilijker om het niet te gaan gebruiken.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:26 schreef svann het volgende:
WhatsApp alleen voor de onontkoombare groepsapps, privé liever Signal.
ik vind het tamelijk schandalig als scholen zich hieraan niet houden. Ik zal eens navragen hoe dat gecontroleerd wordt: https://aanpakibp.kennisnet.nl/fotos-en-videos-van-leerlingen/quote:Op maandag 30 januari 2023 23:30 schreef svann het volgende:
[..]
En nu zetten ze elkaar op TikTok, al op de lagere school.
Dat doet de leerkracht dan (meestal) niet, maar de leerlingen onderling, ook onder schooltijd blijkbaar.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:36 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind
ik vind het tamelijk schandalig als scholen zich hieraan niet houden. Ik zal eens navragen hoe dat gecontroleerd wordt: https://aanpakibp.kennisnet.nl/fotos-en-videos-van-leerlingen/
Bling Blingquote:
Wat er op school en plein aan sociale media wordt toegestaan zou zeker een punt van aandacht van oudercommissies moeten zijn.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:36 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind
[..]
ik vind het tamelijk schandalig als scholen zich hieraan niet houden. Ik zal eens navragen hoe dat gecontroleerd wordt: https://aanpakibp.kennisnet.nl/fotos-en-videos-van-leerlingen/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Normaal gesproken niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:26 schreef svann het volgende:
Dat (al dan niet kerkelijke) liefdadigheid nodig is voor de absolute minima is triest.
Met sobere boodschappen zou niemand moeite moeten hebben.
Basisinkomen invoeren.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:26 schreef svann het volgende:
Dat (al dan niet kerkelijke) liefdadigheid nodig is voor de absolute minima is triest.
Met sobere boodschappen zou niemand moeite moeten hebben.
Dat zal dan toch niet veel hoger zijn dan wat minima nu hebben. Netto in elk geval. Idee van een basisinkomen is ook wel dat je die hele toeslagenindustrie afschaft.quote:
Zonder toelagen zijn veel mensen juist slechter af, dus zijn daar weer toeslagen voor nodig.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zal dan toch niet veel hoger zijn dan wat minima nu hebben. Netto in elk geval. Idee van een basisinkomen is ook wel dat je die hele toeslagenindustrie afschaft.
Dan vervalt het grootste voordeel en dus ook een groot deel van de betaalbaarheid. Die zit 'm er immers in dat je met een basisinkomen niet meer allerlei toeslagen uit moet betalen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:40 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zonder toelagen zijn veel mensen juist slechter af, dus zijn daar weer toeslagen voor nodig.
Keer tussen d'r tetten vatten, ok, maar erop stemmen...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:49 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou graag op Carola Schouten willen stemmen. Toch maar niet.
Wat is daar achter die sluierwolk te zien?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:49 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen even omhoog kijken. Stukje rechts van de poolster. 🎇
Ik ga er vanuit dat mijn kans op een verhouding met haar dan vanzelfsprekend toeneemt. Voor de rest geen enkele reden om op haar te stemmen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Keer tussen d'r tetten vatten, ok, maar erop stemmen...
https://www.hln.be/wetens(...)ijke-hemel~af434755/quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:56 schreef svann het volgende:
[..]
Wat is daar achter die sluierwolk te zien?
Westen met de maan is wel helder.
Vandaag in de Volkskrant het verhaal van een overlever:quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:07 schreef NoCigar het volgende:
Net ging het op twee zenders tegelijk over de watersnood, en allebei door de EO. Een grefo-trauma.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:33 schreef NoCigar het volgende:
Vandaag in de Volkskrant het verhaal van een overlever:
'Die nacht verdronken er 156 mensen in Stavenisse, op een bevolking van nog geen duizend inwoners. Volgens de dominee van de oudgereformeerde kerk in het dorp was de straf van God nog mild uitgepakt. 'Hij zei in de allereerste kerkdienst na de ramp dat het terechter zou zijn geweest als er maar 156 mensen waren overgebleven, en de rest zou zijn verdronken. Echt verschrikkelijk. Werkelijk niets van troost. '
Wat een klootzak.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vandaag in de Volkskrant het verhaal van een overlever:
'Die nacht verdronken er 156 mensen in Stavenisse, op een bevolking van nog geen duizend inwoners. Volgens de dominee van de oudgereformeerde kerk in het dorp was de straf van God nog mild uitgepakt. 'Hij zei in de allereerste kerkdienst na de ramp dat het terechter zou zijn geweest als er maar 156 mensen waren overgebleven, en de rest zou zijn verdronken. Echt verschrikkelijk. Werkelijk niets van troost. '
quote:
Daar wacht ik altijd op aanbiedingen Ik heb met Black friday massaal ingekocht. Allemaal Andrelon shampoo en conditioner, 4 flessen voor ¤10. Hele kast weer volquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:03 schreef svann het volgende:
Drogisterijartikelen bijvoorbeeld zijn in Duitsland zeker 50% goedkoper.
Ik eis een gratis laadpaal op mijn terrein, om het klimaat te redden.quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:05 schreef svann het volgende:
Sommige mensen ervaren een gebrek aan laadpalen terwijl we relatief gezien rijkelijk voorzien zijn.
Gezien het aantal vetkleppen zijn cola en chocolade nog niet duur genoeg.quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Cola en chocolade pasta zijn duurder. 1st world problem.
Een groter probleem is koeienpoep in ons drinkwater.
Randstad onder water is niks mis mee toch?quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:15 schreef svann het volgende:
Half Nederland ligt onder zeeniveau.
Utrecht aan Zee.
Ik zeg, Noordzee inpolderen.
Dijken almaar ophogen is niet te doen.
Zet een hacker de pompen uif, lopen we onder.
Dat we met z'n allen oost Nederland komen overspoelen?quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:19 schreef Halcon het volgende:
Randstad onder water is niks mis mee toch?
Jeremy Kyle is ook een goedequote:
cash me outside howbow daquote:
Jerry Springer was helemaal een freakshowquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:38 schreef svann het volgende:
[..]
Nog schreeuweriger, toch?
Lang geleden dat ik het zag.
Whut? Zegt me gelukkig niets.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:15 schreef svann het volgende:
Half Nederland ligt onder zeeniveau.
Utrecht aan Zee.
Ik zeg, Noordzee inpolderen.
Dijken almaar ophogen is niet te doen.
Zet een hacker de pompen uif, lopen we onder.
5 meter in 2100 is wel belachelijk hoor! Gewoon bangmakerij!quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:25 schreef svann het volgende:
[..]
Dat we met z'n allen oost Nederland komen overspoelen?
Nu pas?quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:00 schreef superniger het volgende:
Ik sla over vandaag. Ik ga Disco Elysium spelen.
TR gezetquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga ook iets controversieels zeggen: Ik ben tegen plofkraken.
Dat doet me denken aan die tragedie.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:47 schreef NoCigar het volgende:
Je kunt na een uurtje oefenen al een flat invliegen.
Zie mijn topic.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:21 schreef svann het volgende:
Adriaansens: "Al de mooie dingen die bedrijven ons brengen."
Ik herinner me een winst met negen nullen van Shell of Exon over het afgelopen crisisjaar. (Journaal 20:00 uur)
Daarom kom ik er nog maar sporadisch en in ONZ helemaal niet meer.quote:
Ftfy.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Dus je weet wie het is. Dan lok je zo iemand naar je huis, schiet je hem dood en begraaf je hem in je achtertuin in het gemeentegroen verderop.
Muhammed Ali. Verder wat een triestheid die twee.quote:
Welmoed is eyecandy.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:39 schreef bozewitteman het volgende:
Gaat allemaal het petje van Welmoed te boven dit.
MOETEN WE NIET IN PANIEK RAKEN NU?!?!quote:
Haar kapsel zou toen toch slonzig gevonden worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:35 schreef NoCigar het volgende:
Die vrouw heeft zich speciaal een negentiende-eeuws kapsel aangemeten, inclusief minzame blik.
Hij leeft nog en is nog best betaalbaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:39 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb iets van 20 schilderijen van één schilder geërfd van mijn vader. Pa's hele huis hing ermee vol. Hopelijk wordt Jerre Hakse de nieuwe Vincent van Gogh.
Voor die prijs hou ik ze liever zelf aan de muur.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:58 schreef svann het volgende:
[..]
Hij leeft nog en is nog best betaalbaar.
Zitten wel aardige bij.
Dat dacht ik gelijk al bij de aankondiging. Verder wordt er hier niks meer gepost. "Vroeger" was ik op de hoogte bij het teruglezen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:08 schreef sirdanilot het volgende:
Ik kijk nu op 1 en ik denk alleen maar van: Wat doet Natasja Froger daar in godsnaam
Daar heb ik wel geld voor overquote:Op donderdag 9 februari 2023 23:07 schreef NoCigar het volgende:
Wolter Kroes stopt voor een half jaar bij het behalen van een bepaald bedrag. Ideetje?
Allebei.quote:
Ik kijk die Turkije items niet meerquote:
Alleen maar ellende.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kijk die Turkije items niet meer
is dat good will?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou mijn bedrijf wel willen verkopen voor een miljoen. Daarna word ik gewoon een eenvoudige meme-boerin, zorgend voor mijn memes.
Ja. Ik heb niet voor een miljoen aan inventaris staan hier.quote:
Daniël of Jurre is de molquote:
Altijd over kutjes en piemels schrijven, de vuillakquote:
Ik lees alleen comics. 🤭quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Een boek lezen, dat doen twitteraars niet. Daarom zitten ze op twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |