Mijn kater is te dik en lui om dat voor elkaar te krijgen. Die slaapt liever op de verwarming.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:57 schreef Bocaj het volgende:
Wiens kat heeft wel eens een vogel gegrepen? Monkyyy?
Gaat hij op dieet?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn kater is te dik en lui om dat voor elkaar te krijgen. Die slaapt liever op de verwarming.
Ben ik jouw kat?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn kater is te dik en lui om dat voor elkaar te krijgen. Die slaapt liever op de verwarming.
Nopequote:
Deed hij dat maar.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:45 schreef Bocaj het volgende:
Poetin moet haast wel uit zijn vel springen als hij hoort wat Oekraïne allemaal krijgt aan moderne oorlogswapens.
Met hem een blokje om dan met een tuigje?quote:
Een zin uit een boek dat ik aan het lezen benquote:
Dat dacht ik ook van mijn oude theemutsen toen ik van vierhoog naar een echt huis verhuisde.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Met hem een blokje om dan met een tuigje?
Muisjes krijgt hij wel te pakken, die kunnen tenminste niet wegvliegenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van mijn oude theemutsen toen ik van vierhoog naar een echt huis verhuisde.
De mijne kregen een belletje.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Muisjes krijgt hij wel te pakken, die kunnen tenminste niet wegvliegen
2020 in een restaurant.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:54 schreef NoCigar het volgende:
Rutte tilt hem straks een paar keer op. Wel goede beelden eigenlijk.
Monopoliepositie, geen concurrentie, alles duurder!quote:
Die herinner ik me nog ja.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
2020 in een restaurant.
[ afbeelding ]
Omdat adverteren door het televisie-monopolie duurder gemaakt kan worden zouden onze boodschappen nog duurder worden, verkondigt die ex-zenderbaas.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:05 schreef Bocaj het volgende:
Monopoliepositie, geen concurrentie, alles duurder!
Die kan niet onderhandelen, te onzeker.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:12 schreef Bocaj het volgende:
Ik zie Welmoed nog wel eens overstappen naar de commerciëlen.
Dat mag volgens mij niet eens van de AVG.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:19 schreef superniger het volgende:
Ik zou dit als ouder niet toestaan. Dat een leraar zomaar je kind op tiktok plaatst.
Zou ik ook niets vinden.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:19 schreef superniger het volgende:
Ik zou dit als ouder niet toestaan. Dat een leraar zomaar je kind op tiktok plaatst.
Tegenwoordig moet ik internet bankieren via een app op mijn mobiel. Gedoe met qr codes enzo.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:17 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb 2 telefoons, Smart en Dom.
Voor bellen gebruik ik veel de domme telefoon.
Smart alleen voor Tracking post, Telebank (saldo check) en wat ander (handig) zooi. (Picnic etc.)
Doe niet aan FB, Twitter, TikTok, Insta, WhatsApp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |