Mijn kater is te dik en lui om dat voor elkaar te krijgen. Die slaapt liever op de verwarming.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:57 schreef Bocaj het volgende:
Wiens kat heeft wel eens een vogel gegrepen? Monkyyy?
Gaat hij op dieet?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn kater is te dik en lui om dat voor elkaar te krijgen. Die slaapt liever op de verwarming.
Ben ik jouw kat?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn kater is te dik en lui om dat voor elkaar te krijgen. Die slaapt liever op de verwarming.
Nopequote:
Deed hij dat maar.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:45 schreef Bocaj het volgende:
Poetin moet haast wel uit zijn vel springen als hij hoort wat Oekraïne allemaal krijgt aan moderne oorlogswapens.
Met hem een blokje om dan met een tuigje?quote:
Een zin uit een boek dat ik aan het lezen benquote:
Dat dacht ik ook van mijn oude theemutsen toen ik van vierhoog naar een echt huis verhuisde.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Met hem een blokje om dan met een tuigje?
Muisjes krijgt hij wel te pakken, die kunnen tenminste niet wegvliegenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van mijn oude theemutsen toen ik van vierhoog naar een echt huis verhuisde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |