Hey lieverd. Hier gaat het heel goed. Dankjewel en lief dat je het vraagt.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi Praadje, hoe gaat het nu met je gezondheid? Ik hoop een heel stuk beter.
En allemaal een heel fijne avond gewenst x
Wappie Petraquote:Op zondag 5 februari 2023 22:03 schreef monkyyy het volgende:
https://regio15.nl/nieuws(...)-hofvijver-den-haag/![]()
Ewout was erbij
Goed om te horen. Blij voor je xquote:Op zondag 5 februari 2023 22:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Hey lieverd. Hier gaat het heel goed. Dankjewel en lief dat je het vraagt.Met jou ook alles goed?
Dank je welquote:Op zondag 5 februari 2023 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
Fijn da
[..]
Fijn dat je een heerlijke zondag hebt gehad x
Nee ik mag vanmiddag weer beginnen van 15:56 uur tot 23:18 uur op precies te zijnquote:
Ahh dan heb je je best weer gedaan. Ik mag morgen weer voor de rest van de weekquote:Op maandag 6 februari 2023 11:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee ik mag vanmiddag weer beginnen van 15:56 uur tot 23:18 uur op precies te zijnDan heb ik weer 6 dagen op rij gehad
Loonslaafquote:Op maandag 6 februari 2023 11:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahh dan heb je je best weer gedaan. Ik mag morgen weer voor de rest van de week
Vervelende stakers allemaal in het OV en ik maar lekker doorgaan.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep. Wij houden de economie wel draaiende
Verschil moet er wezenquote:Op maandag 6 februari 2023 11:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vervelende stakers allemaal in het OV en ik maar lekker doorgaan.
Bikkelquote:Op maandag 6 februari 2023 11:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vervelende stakers allemaal in het OV en ik maar lekker doorgaan.
Edit; die smiley is een grapje hoor. De oudjes (en ook de jonkies) zijn echt stik dankbaar en daar doe ik het voor.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:36 schreef praadje het volgende:
[..]
BikkelMaar de mensen zullen je dankbaar zijn en dat is ook wat waard. Ik schraap regelmatig de poep van de billen en verschoon de ondergekotste bedden terwijl ik daarna de stomazakjes leeg mag maken en en passant nog even de etensresten uit de kunstgebitten mag prutsen. Maar die dankbaarheid die je ervoor terugkrijgt
Dat was nu net een uitgelezen kans op eeuwige roem dommerd.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:40 schreef WcPot het volgende:
Ik was blijkbaar nog te zien op tv SBS waren opnames aan het maken in Emmen en ik liep blijkbaar ergens in of door het beeld. Alleen ik heb mijzelf helaas niet terug gezien op tv dat heb ik dan net even gemist
Personeel mag toch niet met de media pratenquote:Op maandag 6 februari 2023 11:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat was nu net een uitgelezen kans op eeuwige roem dommerd.
quote:Op maandag 6 februari 2023 11:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Personeel mag toch niet met de media praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |