Weigeren staat gelijk aan het maximale drinken en rijdenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
Je kan dit toch gewoon weigeren en de consequenties van deze weigering accepteren?
Zo omzeil je wel de test op een legale methode.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Weigeren staat gelijk aan het maximale drinken en rijden
Dan ben je je riba maximale tijd kwijt, hoogste boete en langste cbr traject met dito kosten. Zou niet weten waarom je niet zou blazen, kan alleen maar mee vallen als je zo stom bent geweest
Dit is fysiek onmogelijk, lucht gaat altijd via de longen. Circulair ademen waar jij op doelt werkt anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
- Een ademhalingstechniek inademen door de neus, direct uit door de mond (wat instrumentbespelers blijkbaar gebruiken)
Geen idee , ik bespeel geen instrument anders dan de dwarsfluit van mijn vriendin, ik kon het mij ook al niet voorstellenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:50 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dit is fysiek onmogelijk, lucht gaat altijd via de longen. Circulair ademen waar jij op doelt werkt anders.
Als twee verschillende apparaten 0.00 aangeven heeft ie gewoon niet gedronken. Maar kijk even naar zijn ogen, die kerel stond helemaal strak van een of andere upper.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Technisch gezien lijkt bovenstaand filmpje mij volstrekt ongeloofwaardig eigenlijk
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Even voorop gesteld: dont drink and drive
In de tijd dat de auto alcoholslot had je de truuk
Een stofzuiger op het blaas apparaat en die in je mondhoek zodat er toch warme vochtige lucht mee komt, het alcoholslot kennen we niet meer en bij een andere test ben je alsnog de sjaak dus zinloze informatie
Maar dan deze man
Claimed een halve fles sterke drank (+meer) op te hebben maar blaast 0
Hoe dan?
- Via de comments komen er een paar antwoorden
Zou die man helemaal niets gedronken hebben maar iets anders verbergen?
- Een ademhalingstechniek inademen door de neus, direct uit door de mond (wat instrumentbespelers blijkbaar gebruiken)
- precies net iets meer dan 9.999 gedronken zodat de teller weer op 0.000 komt
- het is een acteur en heeft helemaal niet gedronken
- het apparaat meet alcohol in je bloed, niet bloed in je alcohol
Hier was je in deze omstandigheden 100% zeker mee genomen voor een nieuwe test op het politiebureau , drugs test erbij en eventueel bloed (als het hebben van een open fles drank al niet strafbaar is?)
Is dit mogelijk? Dit kan toch niet?
Dat wil ik ook niet, ik vraag me af of het technisch gezien mogelijk isquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:30 schreef laforest het volgende:
Waarom zou je dit willen omzeilen? Gewoon taxi of limo service bellen.
Tineke Netelenbos, Joaaahhhhhhh!!!!!quote:
Wij kwamen ergens in September afgelopen jaar vanuit het immer pittoreske Zaltbommel terug naar huis in Nijmegen gereden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |