quote:Op zondag 21 mei 2023 09:40 schreef Charged het volgende:
Zo...de Hanomag is zga klaar. Paar kleine dingetjes nog maar dat komt later wel.
Op naar de volgende.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb hem ook in het topic Beurzen naar gezetquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:46 schreef Charged het volgende:
https://www.autotron.nl/evenement/modelbouwshow-2023/
Ik ga er denk ik wel wat rondneuzen.
Is al niet de beste kit. Nog wat afbouwen en daar laat ik het voor deze dame bij.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:50 schreef Faxie het volgende:
Op een staaf monteren zodat die kan draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2023 13:15:56 ]
Helaas moet ik hier even op terugkomen..M'n lieve schat is gisteren met spoed opgenomen voor een operatie en dat heeft wat voorrang. Operatie is gelukt maar het is laat geworden gisteren. Ik mag haar in de middag ophalen maar ze heeft natuurlijk zorg nodig. Door de pijn medicatie die ze heeft en waarschijnlijk veel zal slapen zal ik wel wat werk kunnen verzetten maar helaas niet zoveel als ik gepland had.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:16 schreef Charged het volgende:
De Harrier zal komend weekend ook wel bijna klaar zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:20 schreef Papabear het volgende:
Zojuist met deze begonnen. Leuk winterprojectje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Filmpje:Die is wel heel erg gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankjewel voor dit compliment,zeer leuk om te lezen!quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:13 schreef StevenHyde het volgende:
Charged heb je veel likes gegeven want wat maak je vette dingen. Ziet er erg verzorgd uit hoe je ze in elkaar zet en schildert. Inspirerend.
Mijn vrouw en ik zijn nu bezig hiermee: https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www
Is toch best veel werk nog, maar wel voor een leuk resultaat.
Zelf heb ik nog een bouwpakket liggen van een Kever auto. Was ooit gestart met lijmen en schilderen van het motorblok, maar nog niet verder geraakt. Denk binnenkort maar weer eens oppakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |