Die zat vanavond wel op de tribunequote:Op donderdag 26 januari 2023 23:47 schreef freaky40 het volgende:
Frank de Boer wordt het met Heitinga.
Hoezo zou ik. Dit zag ik ook niet aan komen omdat de leiding nog hun vertrouwen had uitgesproken. Dus van der Sar moet ook zijn conclusies verbinden en vertrekken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga je eens zeggen dat je het helemaal mis had chef?
Is goed jongequote:Op donderdag 26 januari 2023 23:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik. Dit zag ik ook niet aan komen omdat de leiding nog hun vertrouwen had uitgesproken. Dus van der Sar moet ook zijn conclusies verbinden en vertrekken.
Niet voor niets dus.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zat vanavond wel op de tribune
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zat vanavond wel op de tribune
Die komt zo kut over voor de camera... begint altijd met een ingestudeerd statement en als er dan vragen komen moet ie improviseren en wordt het een konijn in de koplampenquote:
Dan ken je de voetbalwereld niet.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat gewoon niet gebeuren. Je kunt niet eerst het vertrouwen uitspreken naar een trainer en na de eerste wedstrijd na een faal daar weer op terug komen.
Welke van de 2?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:50 schreef Middelpunt het volgende:
Dus nu kunnen ze Blind weer terug halen?
Inderdaad. Wat heeft een rasajacied en momenteel trainer van Jong Ajax nu bij een wedstrijd van Ajax te zoeken.quote:
Het blijft een keeper natuurlijk, daar moet je wel je verwachtingspatroon op aanpassen.quote:
Frank won wel wedstrijden..quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, Schreuder liet hetzelfde spelletje spelen als onder Frank.
Steun uitsprekken = Onmiddelijk verbeteren anders WIEBERENquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:51 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dan ken je de voetbalwereld niet.
Heel goed, maar dit soort uitspraken zijn dus ridicuul na nu blijkt en daar moet van der Sar ook conclusies aan verbinden. Wat Perez ook net zei.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:51 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dan ken je de voetbalwereld niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |