Post dan even de Twitterlink.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Twitter, maar goed dat neem ik niet al te serieus. Zou ook vreemd zijn omdat eerst tegen de groep te vertellen i.p.v de directie.
Weer verdwenen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Post dan even de Twitterlink.
Wat gaat er gebeuren?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Blijkbaar gaat poeperd zo voor de camera verschijnen.
Daar is nog nooit wat zinnigs uitgekomen. Hij zal eerst wel weer moeten poepen.quote:
Vage teksten over een nieuwe assistent ofzo . Je moet het maar zien als satirequote:
Of fietsen in de duinen!quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar is nog nooit wat zinnigs uitgekomen. Hij zal eerst wel weer moeten poepen.
We mogen toch hopen!quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:35 schreef Scrummie het volgende:
Lijkt me niet dat een directeur een ontslag via een interview na de wedstrijd gaat aankondigen, dat doe je toch via een persco ofzo.
Gewoon een 1 of ander lulverhaal dat ze nog steeds achter de trainer staan bla bla bla.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:34 schreef henkklaas1994 het volgende:
We weten allemaal dat hij vol op damagecontrol gaat. Gaat niks geks gebeuren denk ik.
Dit is een scenario waar ik ook mee kan leven, bonus zou zijn als hij gelijk zegt dat hij zelf ook opstapt.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon een 1 of ander lulverhaal dat ze nog steeds achter de trainer staan bla bla bla.
En morgen lezen we dat Schreuder de laan is uitgestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |