Jeetje zegquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Per direct ontslag.
Zolang Schreuder er zit kijk ik geen minuut meer van Ajax. Klaar mee.
Dit zal AFC Ajax niet in de koude kleren gaan zitten zeg.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Per direct ontslag.
Als hij dit overleeft.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het kan bijna niet dat Ajax in de Arena punten tegen Volendam laat liggen. Maar als het gebeurt dan is het wel gewoon klaar ja.
Stuntelaar zal wel een paar falende Schalleke trainers aandragenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:09 schreef Scorpie het volgende:
Heeft H2 überhaupt een netwerk qua trainers ?
Gaat gewoon niet gebeuren. Je kunt niet eerst het vertrouwen uitspreken naar een trainer en na de eerste wedstrijd na een faal daar weer op terug komen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal toch wel dit is niet meer te houden. De vraag is meer wie het nu mag gaan doen want vooraf leek schreuder me de beste optie.
Het zal ze leren!quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zal AFC Ajax niet in de koude kleren gaan zitten zeg.
Kan ook, als ie maar kaal is.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Waarom zou je een onervaren trainer als Guardialo voor de groep zetten? Past ook echt niet bij Ajax. Doe Marcel Keizer ofzo dan
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat gewoon niet gebeuren. Je kunt niet eerst het vertrouwen uitspreken naar een trainer en na de eerste wedstrijd na een faal daar weer op terug komen.
Rot toch op man. Je speelt godverdomme met gods gratie 1-1 tegen volendam. Het is klaar je grote vriend moet opzouten en nooit meer terug komenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat gewoon niet gebeuren. Je kunt niet eerst het vertrouwen uitspreken naar een trainer en na de eerste wedstrijd na een faal daar weer op terug komen.
In dit Ajax zou Eiting de beste zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind die Eiting wel een vrolijk ventje. Kwam wel te kort voor Ajax maar leuke gozer.
Dan is de club toch op elk facet failliet ?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als hij dit overleeft.Tering.
De professor.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind die Eiting wel een vrolijk ventje. Kwam wel te kort voor Ajax maar leuke gozer.
Scheld jij altijd zo geforceerd veel?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rot toch op man. Je speelt godverdomme met gods gratie 1-1 tegen volendam. Het is klaar je grote vriend moet opzouten en nooit meer terug komen
Idd. Al heel wat gewoon een speler te zien die beetje leuk kan vertellen zonder alleen maar clichés uit te braken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef Scorpie het volgende:
Dit was voor Schreuder de druppel. Nu zal hij wel opstappen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Per direct ontslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |