quote:De TOTO Dutch Open Darts is het grootste en gezelligste dartstoernooi ter wereld, waar iedereen, van amateur tot professional aan kan deelnemen. Het is een evenement van de Nederlandse Darts Bond en staat garant voor drie dagen lang gezelligheid, feest en heel veel darts.
En de PDC is ook al niet happig om hun darters deel te laten nemen.quote:
Ordinaire zus ook al gespot.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Greaves/Hedman die koppelen, dat is wel een beetje cheaten.
Die bullfinish was smerig. Deze waren ook al eerder op de striem te bewonderen, gooiden toen ook best aardig.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:50 schreef Mani89 het volgende:
Er staat nu een duo in hun spijkerbroekjes gigantisch goed te smijten tegen Jelle K. en Landman.
Zou Wesley al eens iemand gebeft hebben?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:39 schreef Mani89 het volgende:
Mooi duo voor een horrorfilm dit.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind het meer een stiekeme nicht.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Wesley al eens iemand gebeft hebben?
In dat geval:quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het meer een stiekeme nicht.
Arjan Konterman.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
In dat geval:
Zou Wesley al eens iemand gebaft hebben?
Christiaan Snoei en Gerko Tibbe.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:02 schreef wimderon het volgende:
Wat zeg ik: Mario Robbe en Willy van de Wiel.
Insert bef gifje aubquote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Wesley al eens iemand gebeft hebben?
Toch nog één voordeel van een niet werkende striem.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
Niels wint na een 0-2 achterstand van Yordi Meeuwisse!
@:wimderon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |