abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207724377
c_/
pi_207724404
@Lonaa Aan de andere kant, soms drinken we bovengemiddeld veel. 8-) Ter compensatie! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_207724418
En sinds ik gember in mn water drink doe ik het ook steeds vaker in t eten…. Voor 2,- een joekel van een wortelstelsel op de markt en dat dan versnijden
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207724445
Ik vind gember hartstikke lekker, maar combineer het eigenlijk nooit met kokend water om op te drinken want thee en ik drink geen thee :) Maar wellicht kan ik voor gember wel eens een uitzondering maken.
pi_207724453
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:49 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa Aan de andere kant, soms drinken we bovengemiddeld veel. 8-) Ter compensatie! :7
Dit kan ik niet ontkennen. De dag erna drink ik ook altijd vrij veel. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207724457
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:43 schreef minilot het volgende:

[..]
Jeetje! Hup!
Ik zit aan een grote mok thee nu :)

En gemberis altijd goed, in water, in eten. Ik hou ervan.
pi_207724495
Gemberthee en verse muntthee, als er niets anders is drink ik niets
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 januari 2023 @ 19:53:40 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207724508
Bij ontbijt Karnemelk/ Jus de Orange
smorgens 3-4 mokken koffie
Bij de lunch Karnemelk/ Jus de Orange
smiddags 2-3 mokken thee.
s'avonds... Hangt zo van de avond af.
Bij mooi weer ook meer water. Nu het winter is drink ik zeer weinig water tussendoor. Alleen bij sporten nu.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207724526
pi_207724563
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:53 schreef borisz het volgende:
Bij ontbijt Karnemelk/ Jus de Orange
smorgens 3-4 mokken koffie
Bij de lunch Karnemelk/ Jus de Orange
smiddags 2-3 mokken thee.
s'avonds... Hangt zo van de avond af.
Bij mooi weer ook meer water. Nu het winter is drink ik zeer weinig water tussendoor. Alleen bij sporten nu.

Waarom eigenlijk geen water in de winter? Niet lekker?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 januari 2023 @ 20:02:07 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207724728
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:55 schreef minilot het volgende:

[..]
Waarom eigenlijk geen water in de winter? Niet lekker?
Minder behoefte aan ofzo. Ook bij wandelen... In de winter wandel ik rustig 20km met 1 koffiepauze. De waterfles gaat weer vol mee terug. In de zomer heb ik wel eens meer dan een liter mee dan standaard 0,75l fles :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207724953
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:54 schreef minilot het volgende:
Gembertip!
https://www.davidlebovitz(...)h-shortbread-recipe/

Zo ontzettend lekker! :9
Opgeslagen voor weekend. Merci.

Drinken: gemiddeld: 2 liter thee over de hele dag. Indien nog resteert: bij eten bereiden en tijdens eten. Kan ook wel eens glas witte wijn zijn.
Thanks @Isabeau voor de opmerking over de korte curvatuur van de maag 😂
Na het eten 1-2 koppen koffie en rest van de avond bijna een halve liter water uit de fles naast de stoel.
pi_207724961
Jongens, ik had een glas water.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207724965
Ik heb er ook een handje van om te vergeten te drinken. Eén keer in mn leven blaasontsteking gehad, op hockeykamp (als leider). Dat ging van 's avonds beetje raar gevoel in buik naar 's ochtends tergende pijn en bloed bij plassen, meteen uur naar huis gereden en bij de huisarts ter plekke potje ingeleverd. Wachtkamer was open dus hoorde de arts even binnenlopen bij assistente die ging checken, en die schrok zich kapot en kwam meteen even kijken hoe ik erbij zat, want t zag eruit alsof ik al dagen niet gedronken had blijkbaar :+ oeps.

Ik drink nu vrijwel elke dag in elk geval wel 1.5 liter, heb ook nogal wat flesjes, in woonkamer en op slaapkamer en in allebei mn tassen zodat ik altijd eentje bij heb. Wél meestal (suikervrije) limonade, want dat krijg ik een stuk makkelijker weg. Alleen wel stuk minder siroop dan op de verpakking staat haha, die zeggen 1:7 ofzo en ik maak t met 1:30 ofzo. Gewoon net klein beetje smaak eraan. Drink ook graag thee. Ik heb zelfs een thee-la in m'n keuken :') O+ gemberthee vind ik ook lekker.
pi_207725089
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 20:11 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, ik had een glas water.
Ik ook. Eentje. Kan wel weer een paar uur duren nu :')
pi_207725118
Uk bracht een dubbele mok koffie
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207725135
Sinds we een Quooker hebben drink ik me drie slagen in de rondte aan thee.
Op het werk drink ik regelmatig te weinig, en dat merk ik dan wel aan mijn hoofd.

Maar ik kan slecht zonder drinken. Maaltijden kan ik gerust overslaan, ontbijt ook liever niet met te vast voedsel. Maar drinken = liefde O+

Ik had nog allerlei taken en plannen voor vanavond, maar ik kruip zo mooi mijn bed in. :O
pi_207725162
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 20:11 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, ik had een glas thee
pi_207725180
Op werk drink ik me een slag in een rondje :P
Thee Koffie Water Bouillon Water Water Thee Thee Koffie Koffie.
Automaat staat t/o ons dus elke keer als er iemand wat staat te tappen doe ik een rondje mee.
Koud en heet water, cappucino, koffie en espresso in versch sterktes. Luxe app.
  donderdag 26 januari 2023 @ 20:20:50 #20
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207725186
Savonds drink ik niks, anders moet ik snachts naar de wc.
Op werkdagen drink ik redelijk wat thee dus dat gaat altijd wel goed. Op mijn vrije dagen is het al snel te weinig. ;(
pi_207725201
PT was fijn vanochtend. Ik sliep ook iets beter, of althans, ik werd 's nachts wel wakker maar ik voelde me vanochtend wel uitgeruster. Wel twee paracetamol genomen, om te voorkomen dat ik álles in mn lijf ging voelen. Beetje spanning wel, maar aan de PT even uitgelegd en hij was zoals altijd weer heel chill. Schema wat aangepast, oefeningen gedaan die wel spieren rondom nek en schouders wat in beweging brengen maar niet belastend zijn voor nek zelf. Hopend op die manier de stijfheid toch beetje uit nek te halen. En wat leuke agility oefeningen met loopladder gedaan. Was fijn en voelde me erna idd wat beter.

As we speak wordt mijn voet afgelikt door de kat, die de andere kat aan het schoonmaken is maar niet helemaal doorheeft dat mijn voet er ook half tussen ligt :') is die straks ook weer schoon. Niet the brightest kid on the block.

Speaking of which.. @Tele6 welcome to my life :s) ik vind het soms grappig en soms ook echt stuitend, vooral bij de mastervakken/thesis dat ik me echt afvraag hoe zo iemand in godsnaam in een master terecht is gekomen. Tegelijkertijd heb ik ook een student als masterthesisstudente op mijn onderzoek gehad en ik was niet bijster tevreden over haar praktisch werk of schrijven, maar zij werd wel aangenomen bij een vrij gewilde klinische stage en is later ook een (niet-directe) collega van me geworden, maar dan als klinisch psycholoog en ze is nu ook GZ psycholoog. Bij haar was de thesis gewoon een moetje en haar interesse lag daar niet. Dat heeft ook echt wel een grote impact heb ik gemerkt. Maar ik vraag me soms ook af of ik een studiehandleiding voor jan lul schrijf, dan komen er twintig vragen waarvan alle antwoorden dus in die vier-pagina's-tellende (lijkt me nog te overzien) studiehandleiding staan :(
pi_207725242
Over oefeningen gesproken, door de bovenbeenverlengspieroefening rechts, heb ik nu een kniebandspierdinges blessure. Heel vervelende met traplopen/fietsen/wandelen }:|
Voorlopig dus geen bbvso meer. :+
pi_207725331
Wat vervelend, @Blues! Wat voor oefening was dat?

Oh ja, tip: de high protein drink van Lidl huismerk (milbona) is echt _O_ . De vanille versie smaakt naar vanille milkshake en de chocolade versie naar chocomel O+
pi_207725448
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 20:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat vervelend, @:Blues! Wat voor oefening was dat?

Oh ja, tip: de high protein drink van Lidl huismerk (milbona) is echt _O_ . De vanille versie smaakt naar vanille milkshake en de chocolade versie naar chocomel O+
Oefening van mensendieck; deze oefening doe ik alleen rechts:
Ik lig (waar hij op arm steunt) op mijn zij op bed:

Voorbeeld.

En deze oefening doe ik alleen links. Wegens kromming dus ook.

Zo compenseert het die kromming in rug, maakt spieren langer rechts en links ook en maakt ruimte vlgs mensendieck.
Wellicht heb ik mijn been iets te ver naar achteren gestrekt waardoor knie dat niet leuk vond.
pi_207725566
Ahh, interessant! Klinkt logisch in elk geval. Wel balen dat je nu last van knie hebt, hopelijk ben je daar snel weer vanaf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')