Ohhhquote:
ik geloof je.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee ik ben een complete debiel geloof mij
180 linkerbaanquote:
Deze kende ik nietquote:
In je 64?quote:
Tegenwoordig moet dat met lichtsignalen, en je mag niet onnodig signalerenquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
standje op 150 en dan linker baan en iedereen stoof altijd aan de kant
Slechte herinneringen aan dit plaatjequote:
Liever een '63 danquote:
Niet heel veel verschil toch? Als ik zo google tenminste lijken ze erg op elkaarquote:
Je zoekt op 'mijn merk'?quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:37 schreef engine het volgende:
[..]
Niet heel veel verschil toch? Als ik zo google tenminste lijken ze erg op elkaar
Niet klik gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:37 schreef engine het volgende:
[..]
Niet heel veel verschil toch? Als ik zo google tenminste lijken ze erg op elkaar
Geen ideequote:
Pech dan ... ik heb nog wel een rijbewijs , doe mij dan die auto maarquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:33 schreef D. het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet dat met lichtsignalen, en je mag niet onnodig signaleren
https://www.telegraaf.nl/(...)bewijs-en-auto-kwijt
Ja, dan krijg je datquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Geen ideeik zoek op impala 64 en impala 63
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk krijgen ze 'm wel weer terugquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Pech dan ... ik heb nog wel een rijbewijs , doe mij dan die auto maar
quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:42 schreef D. het volgende:
Voor wie te lui is om te GooglenZat net te googlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nette auto
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ah ok dan nietquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:43 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgen ze 'm wel weer terug
Cruisen doe je toch in de bosjes achter sommige parkeerplaatsenquote:
Maily begon daar ook al overquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cruisen doe je toch in de bosjes achter sommige parkeerplaatsen
Ik denk daarbij aan espri en haar cruisetochten.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Maily begon daar ook al over
Wel typisch dat jullie daaraan denken, en ik gewoon aan autorijden
Ja ok ... maar ik hoef niet zo graag een auto nu ..quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:56 schreef D. het volgende:
[..]
En anders domeinen in de gaten houden
Dat is aan jouquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ok ... maar ik hoef niet zo graag een auto nu ..
Kwam jij in Renesse?quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ooit in Renesse in een taxi van dit model gezeten (niet de SS versie), en dat gleed heerlijk
Das asosciaal in een dikke boot van A naar B varen en dan C t/m Z aandoen voor leuke wandelingetjes en wat fotosquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk daarbij aan espri en haar cruisetochten.
Of op straatquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cruisen doe je toch in de bosjes achter sommige parkeerplaatsen
Heb ik dat nooit verteld?quote:
Wie heeft er niet in Renesse in een taxi gezetenquote:
Ik kwam in mijn jeugd niet op Terschelling, maar het zou goed kunnen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar ik ken het wel![]()
Vergelijkbaar met Terschelling.
Ik niet ... die ene keer waren we met 2 busjesquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Wie heeft er niet in Renesse in een taxi gezeten
Ikquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee, de Alfa's die ik gehad heb gingen niet harder dan 180 (meen ik)quote:
Volgens mij niet, anders had jij wel geweten dat ik er ook vaak kwamquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik dat nooit verteld?
Ben ik 1 keer geweest, toen ik 18 was, met een groepje van (ik geloof) 15 meiden en 3 jongens in een villa net buiten Renesse
Terschelling is wel het party eiland van alle wadden eilanden...quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kwam in mijn jeugd niet op Terschelling, maar het zou goed kunnen.
Mijn ouders hadden daar een caravan in de buurt, dus ik was in de zomer zaterdagavond vaak in Renesse [ afbeelding ]
Of achterop een brommerquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Jij komt uit Renesse?quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij niet, anders had jij wel geweten dat ik er ook van kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |