Heb je het nou over boomers?quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:24 schreef Micson het volgende:
Ik loop dagelijks door het Julianapark in Utrecht en de herten daar zitten er inderdaad niet te florissant bij. Sommigen hebben tumoren in het gezicht en een heleboel zitten apathisch op de grond voor zich uit te staren en hebben duidelijk een steekje los. Maarja dat zie ik ook bij veel binnenkatten.
Maar wolven hebben hier niets te zoekenquote:Op zondag 3 december 2023 22:11 schreef PzKpfw het volgende:
Zulke dieren zijn inderdaad beter af in natuurgebieden zoals de Oostvaardersplassen waar ze 's Winters kunnen creperen van de honger.
Asielzoekers in hertenkampenquote:Op zondag 3 december 2023 23:52 schreef BMW1993 het volgende:
Herten eruit, zwarte piet eruit, maar asielzoekers er massaal in... Nederland anno 2023....
Uitstekend idee! We kunnen beginnen met de uitgeprocedeerde exemplaren. Als ze willen vluchten uit het kamp kunnen ze professionele hulp krijgen van de Dienst Terugkeer en Vertek. Kleine moeite groot plezier.quote:Op maandag 4 december 2023 13:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Asielzoekers in hertenkampen
Niet voeren
In een rationele wereld zouden we eerst huisdieren verbieden omdat ze enkel ter vermaak dienen en in de huiskamers geen toezicht is vanuit de NVWA, terwijl vlees voedsel is en onder streng toezicht staat. Maar zodra je aan huisdieren komt worden mensen irrationeel en begint hun weerwoord met: Ja maar...quote:Op woensdag 22 november 2023 17:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In een rationele wereld zou ik verwachten dat men normaliter begint met de ergst excessen aan te pakken die hertenkampjes vallen qua dieronwelzijn natuurlijk in het niets in vergelijking met de bioindustrie. Maar fijn hoor we besparen de 2500 hertjes hun stress in hun kamp terwijl we op jaarbasis 500 miljoen kippen varken en koeien veel slechter behandelen..
Dit vind ik ook wel een ding eigenlijk.quote:Op maandag 4 december 2023 19:01 schreef ACT-F het volgende:
In een rationele wereld zouden we eerst huisdieren verbieden omdat ze enkel ter vermaak dienen en in de huiskamers
quote:Hertenkampen kunnen voortbestaan, meldt demissionair minister Piet Adema (Landbouw). Eerst werden die bedreigd omdat er een houdverbod kwam voor onder meer dam- en edelherten.
Maar Adema komt met een uitzondering voor die dieren, om de lange geschiedenis van hertenkampen in Nederland. Daardoor kan er alsnog gefokt worden met de herten.
Er mogen weer hertjes geneukt worden...quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:24 schreef Red_85 het volgende:
Vers van de pers op de Telegraaf:
https://www.telegraaf.nl/(...)npassing-dierenlijst
[..]
Die foto erbij ook.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:24 schreef Red_85 het volgende:
Vers van de pers op de Telegraaf:
https://www.telegraaf.nl/(...)npassing-dierenlijst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |